. . . neka nova Andrejevna...

subota, 20.12.2008.

100% pure love

Sjedim sama u svom novom stanu, ti si maloprije otišao, a ja razmišljam o tebi, nama i kako to sve skupa ide u
nekom nepoznatom smjeru... i nije me toga strah, koliko spoznaje da se prvi puta u životu uopće obazirem na to.
Od neobavezno - zamišljene avanture gledam kako se iz dana u dan polaganim koracima viđanje pretvara u vezu,
sex u ljubav, a ljubav nismo tražili, ponajmanje ti. Vidim kako si zaljubljen, vidim kako ideš prema meni i iako nisi, polako postaješ moj...samo moj.
Znaš li koja je bila moja prva misao o tebi kada smo se upoznali? Pomislila sam kako smo isti nas dvoje, a sada iz dana u dan, sve više sam sigurna u to, kao što postajem sigurna da si ti onaj kojega bi mogla voljeti kako nikada nikog nisam, onako 100%.
- 00:56 - Komentari (72) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>