eekEvo nekoliko sljikica...eek













Image and video hosting by TinyPic









Image Hosted by ImageShack.us


















Image Hosted by ImageShack.us






































Image and video hosting by TinyPic


































Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
...SwEeT...









































































Photobucket




Photobucket


Zasad.......šmrc......!!!crycrycrycrycry









Cursors






Smijeh je znak sreće,
nada znak vjere,
poljubac znak ljubavi,
a imati mene za curu
znak je.....
DOBROG UKUSA!!












Definitivno sam divlja
u srcu,ali to ne znači
da sam potpuno bez
kontrole-jednostavno
se katkad volim
DOBRO ZABAVIT!!


Oči su ti umorne kao
da si plakala,usne su
ti crvene kao da si
ljubila,ne laži malena,
nisi ga preboljela,
ostao je trag koliko
si ga voljela......



Rekla sam SLUŠAJ,
nisi slušao......
Rekla sam TU SAM
nisi primjetio.....
Rekla sam ŽELIM
nije bilo važno...
Rekla sam IDEM
nisi vjerovao....



Lažu me da
vrijeme liječi sve,
možda sidu i tumore,
al njega nikad ne!!!!



Neće još mnogo proći
dana,neću još dugo
biti sama,kada vidim
osmjeh tvoj,shvatit
ću da si zauvijek
moj.....



Ti imaš nešto osobito
ljepo,slatko,jedinstveno,
šarmantno,umiljato,
šašavo,nešto što
drugi nemaju i
nemogu imati-ti imaš
MENE!!!



NITKO NE
UMIRE KAO
DJEVAC,JER
ŽIVOT JEBE
SVAKOGA!




































< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (12)
Svibanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:AnDrEa

˙°•Andrea•°˙

E ovo će bit jedan od najboljih blogova do sada!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~

°°MY MSN°°

dea.18@windowslive.com

~~~~~~~~~~~~~~~

Mislim da bi bilo u redu da mi se javite.....yeskissnaughty

Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

...BrOjAč PoSjEtA...

Evo ovoliko vas je bilo kod mene....


...MoJe ImE...



counter

Malo nas je al nas ima....




Mirjana & jaaa!!!!!!



Baš sam sexy...hehe!!!!



Ovo sam ja............



Moja pozadina...hehe!!



U je pa i to sam ja!!!



IME: Andrea
NADIMAK: Dea
ŽIVIM U: Slatini
VOLIM: Sve što vole mladi,JEDNOG MALOG!!!
NE VOLIM: Tračanje, umišljene osobe...
DOŠLA NA SVIJET: 27.04.199*....
U HOROSKOPU: Bikgreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedy



,,,,,Jednog malog,,,,,
,,,,,svoj mob,,,,,
,,,,,komp,,,,,
,,,,,,itd,,,,,,

.•°˙°•..•°˙°•..•°˙°•.




MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com





Tu se nalaze meni dvije najdraže pjesme........nadam se da vam se sviđaju........pa uživajte!!!













Ovo vam je moj razred.........yesyes

data="http://widget-d4.slide.com/widgets/slideticker.swf" height="320" width="426" style="width:426px;height:320px">


kisskisskisskisskisskisskisskiss







Obavezno posjetite ove blogove.....yesyes




MACEEEEthumbup
AKIthumbup
TATJANAthumbup
MONIKAthumbup
DIZAJNOVI thumbup



...VriJeMe PrOLAzI...




E ovo smo mi.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ovo u sredini sam vam ja....wavewave



Danas nema parenja
zbog jebenog
krvarenja
Hodaš punih testisa
zbog mog glupog
menzisa
I znaj dragi da je
meni mučno što ti
danas moraš

RUČNO!!!



Kako biste ocijenili moj blog?
5
4
3
2
1
  
pollcode.com free polls

Glasujte...........yesyesyes



Ak ima koji takav komad nek´ mi se javi.......!!








Uf.....................kisskiss











Volim te bez obzira,
na tvoje mane i vrline,
koje te kompletnim,
IDIOTOM ČINE!!!


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Koji komad!!!kisskiss












Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
......AhA......





Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
......AhA......

































~~Dea~~

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more









Loši dečki
lažu da zavedu,
a dobri se
uvuku u srce...



Dovoljan je jedan
tren da nekoga
zavoliš a potreban
čitav život da ga
zaboraviš.....



SVI BI DEČKI HTJELI
SPAVAT SAMNOM
ALI JA NIKAD NISAM
POSPANA!!!






VOLIM GA SMRTI
VOLIM GA ŽIVOTE
MRZIM KUČKU
KOJA MI GA OTE!!



Noćas dok budeš
spavao doći ću.
Tiho ću ti se uvući
u krevet,možda te
poljubiti i odvesti u
pakao,jer kažu da u
raju nema sex-a!!!



NIKAD NE
OSTAVLJAJ ONOG
KOG VOLIŠ
ZBOG ONOGA KO
TI SE SVIĐA!



















Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
...AnDrEa...



Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
...AnDrEa...

















Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

















nedjelja, 28.12.2008.

Vrijeme je za nowi post!!!!!

Ewo....owo je meni jedna od najdražih pjesmice....užasno me podsjeća na jednu osobu...pa.......pjesmicu posvećujem NJEMU!!!!!kisscerekkisscerek

..::Zapisano je u vremenu::..


Zapisano je u vremenu
kakva je to ljubav bila
kamo sreće za nas dvoje
kad bi se nekom ponovila

Zapisano je u vremenu
da se sećam, da se sećaš
rekla si mi, voleću te doveka
a ja tebi, nemoj da me čekaš

Zažmuri, broj do sto, to biće dovoljno
da probam nekako da odem bezbolno
ja neću voleti posle tebe ni u snu
zapisano je u vremenu

Zapisano je u vremenu
da smo mnogo jaki bili
a gde bi nam bio kraj
još da smo se za ljubav borili

Zapisano je u vremenu
plakala si, i ja s tobom
i na kraju, kad si rekla volim te
teška srca rekao sam zbogom








| ToAcH... (65) | ...tHe SkY | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.