eekEvo nekoliko sljikica...eek













Image and video hosting by TinyPic









Image Hosted by ImageShack.us


















Image Hosted by ImageShack.us






































Image and video hosting by TinyPic


































Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
...SwEeT...









































































Photobucket




Photobucket


Zasad.......šmrc......!!!crycrycrycrycry









Cursors






Smijeh je znak sreæe,
nada znak vjere,
poljubac znak ljubavi,
a imati mene za curu
znak je.....
DOBROG UKUSA!!












Definitivno sam divlja
u srcu,ali to ne znaèi
da sam potpuno bez
kontrole-jednostavno
se katkad volim
DOBRO ZABAVIT!!


Oèi su ti umorne kao
da si plakala,usne su
ti crvene kao da si
ljubila,ne laži malena,
nisi ga preboljela,
ostao je trag koliko
si ga voljela......



Rekla sam SLUŠAJ,
nisi slušao......
Rekla sam TU SAM
nisi primjetio.....
Rekla sam ŽELIM
nije bilo važno...
Rekla sam IDEM
nisi vjerovao....



Lažu me da
vrijeme lijeèi sve,
možda sidu i tumore,
al njega nikad ne!!!!



Neæe još mnogo proæi
dana,neæu još dugo
biti sama,kada vidim
osmjeh tvoj,shvatit
æu da si zauvijek
moj.....



Ti imaš nešto osobito
ljepo,slatko,jedinstveno,
šarmantno,umiljato,
šašavo,nešto što
drugi nemaju i
nemogu imati-ti imaš
MENE!!!



NITKO NE
UMIRE KAO
DJEVAC,JER
ŽIVOT JEBE
SVAKOGA!




































< lipanj, 2008 >
P U S È P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (12)
Svibanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:AnDrEa

ÿ°•Andrea•°ÿ

E ovo æe bit jedan od najboljih blogova do sada!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~

°°MY MSN°°

dea.18@windowslive.com

~~~~~~~~~~~~~~~

Mislim da bi bilo u redu da mi se javite.....yeskissnaughty

Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

...BrOjAè PoSjEtA...

Evo ovoliko vas je bilo kod mene....


...MoJe ImE...



counter

Malo nas je al nas ima....




Mirjana & jaaa!!!!!!



Baš sam sexy...hehe!!!!



Ovo sam ja............



Moja pozadina...hehe!!



U je pa i to sam ja!!!



IME: Andrea
NADIMAK: Dea
ŽIVIM U: Slatini
VOLIM: Sve što vole mladi,JEDNOG MALOG!!!
NE VOLIM: Traèanje, umišljene osobe...
DOŠLA NA SVIJET: 27.04.199*....
U HOROSKOPU: Bikgreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedy



,,,,,Jednog malog,,,,,
,,,,,svoj mob,,,,,
,,,,,komp,,,,,
,,,,,,itd,,,,,,

.•°ÿ°•..•°ÿ°•..•°ÿ°•.




MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com





Tu se nalaze meni dvije najdraže pjesme........nadam se da vam se sviðaju........pa uživajte!!!













Ovo vam je moj razred.........yesyes

data="http://widget-d4.slide.com/widgets/slideticker.swf" height="320" width="426" style="width:426px;height:320px">


kisskisskisskisskisskisskisskiss







Obavezno posjetite ove blogove.....yesyes




MACEEEEthumbup
AKIthumbup
TATJANAthumbup
MONIKAthumbup
DIZAJNOVI thumbup



...VriJeMe PrOLAzI...




E ovo smo mi.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ovo u sredini sam vam ja....wavewave



Danas nema parenja
zbog jebenog
krvarenja
Hodaš punih testisa
zbog mog glupog
menzisa
I znaj dragi da je
meni muèno što ti
danas moraš

RUÈNO!!!



Kako biste ocijenili moj blog?
5
4
3
2
1
  
pollcode.com free polls

Glasujte...........yesyesyes



Ak ima koji takav komad nek´ mi se javi.......!!








Uf.....................kisskiss











Volim te bez obzira,
na tvoje mane i vrline,
koje te kompletnim,
IDIOTOM ÈINE!!!


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Koji komad!!!kisskiss












Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
......AhA......





Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
......AhA......

































~~Dea~~

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more









Loši deèki
lažu da zavedu,
a dobri se
uvuku u srce...



Dovoljan je jedan
tren da nekoga
zavoliš a potreban
èitav život da ga
zaboraviš.....



SVI BI DEÈKI HTJELI
SPAVAT SAMNOM
ALI JA NIKAD NISAM
POSPANA!!!






VOLIM GA SMRTI
VOLIM GA ŽIVOTE
MRZIM KUÈKU
KOJA MI GA OTE!!



Noæas dok budeš
spavao doæi æu.
Tiho æu ti se uvuæi
u krevet,možda te
poljubiti i odvesti u
pakao,jer kažu da u
raju nema sex-a!!!



NIKAD NE
OSTAVLJAJ ONOG
KOG VOLIŠ
ZBOG ONOGA KO
TI SE SVIÐA!



















Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
...AnDrEa...



Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
...AnDrEa...

















Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

















petak, 27.06.2008.

°°°°vrijeme je za novi post°°°°

Zašto je Coca-Cola bolja od muškarca?



1. Svaka boca Coca-Cole je uvijek pod dobrim pritiskom.
2. Kako god da je promuèkaš napravi se pjena.
3. Coca-Cola prija i ujutro i uveèer i prije i poslije jela.
4. Možeš je miješati sa drugim piæem, a da zbog toga ne nastradaš.
5. Okus Coca-Cole je isti i u razlièitim pakiranjima.
6. Koliko god da je piješ ona se ne umori.
7. Coca-Cola se ne može pokvariti.
8. Coca-Colu možeš konzumirati èim je kupiš i ona neæe pomisliti da si laka ženska.
9. Coca-Cola æe strpljivo èekati da je popiješ kada ti to budeš htjela.
10. Samo od tebe zavisi da li æeš je popiti sama ili æeš je podijeliti s nekim.
11. Sa Coca-Colom ti ne može biti dosadno.
12. Coca-Cola ne može biti nervozna, umorna ili neraspoložena.

13. Od Coca-Cole ne možeš ostati u drugom stanju.
14. Ako je na prvom programu utakmica ili dnevnik ti možeš mirno gledati film na drugom zajedno sa svojom Coca-Colom.
15. Coca-Cola ti neæe zamjeriti ako kupiš neku skupu haljinu.
16. Kad ideš u goste možeš ponijeti svoju Coca-Colu, a i ne moraš.
17. Nitko ti ne broji koliko si Coca-Cola popila u životu.
18. Coca-Coli je svejedno da li ti je prvo piæe i uvijek je najbolja.
19. Bez Coca-Cole se može.
20. Coca-Cola se ne buni kad je držiš na ledu.
21. Ako otvoriš Coca-Colu i ne popiješ je, ona se ne žali na bolove.
22. Svaku Coca-Colu možeš piti 5 minuta ili sat. Koliko ima takvih muškaraca?
23. Kad popiješ jednu Coca-Colu ostale ne idu na spavanje.
24. Coca-Cola nikad nema naporan dan i nikad nije umorna.


Deèki.........nemojte se uvrijedit!!!!!yesyes


Ljubavni SMS-ovi


Porukice, porukice... Ah, kako zanimljivo može biti pisanje slatkih, tužnih, ljubavnih SMS-ova i èekati što æe on odgovoriti. No, nekad nije lako smisliti fora tekst. Stoga, kad zakaže mašta, posluži se predloženim primjerima!




Kad je ljubav neuzvraæena......


1. Ako je grijeh što te volim, neka mi se to nikada ne oprosti.
2. Ako me ikada budeš izgubio, potraži me u vrtlogu vremena, jer sam se vjerojatno tamo izgubila - tražeæi tebe!!!
3. Ako me voliš, ne prièaj nikome. Ako me želiš, ne daj me nikome. Ako me ljubiš, ljubi me nježno. Ako ni jedno od toga nije, vrati mi srce, oprošteno ti je!
4. Jedan savjet - èuvaj se! Jedna molba - ne mijenjaj se! Jedna želja - ne, jedna laž - NE VOLIM TE! I jedna istina - STRAŠNO MI NEDOSTAJEŠ!
5. Rekao si da me više ne želiš vidje
ti. Ipak, doði, ugasit æu svjetlo.


Za cool upucavanje......


1. Ako te gnjavim, zovi 92; ako te prestrašim, zovi 93; ako te povrijedim, zovi 94; a ako me želiš, nazovi moj broj.
2. Ako voliš, nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti.
3. Ako zadržiš ovu poruku - voliš me, ako je ignoriraš - obožavaš me, ako ne odgovoriš - želiš me, ako odgovoriš - ne možeš bez mene.
4. Èovjek se budi najèistije duše koja èeka da ju oblikuje buduæi dan. I zato priušti sebi da ti prvo "dobro jutro" poželi onaj tko te voli. DOBRO JUTRO!
5. Da si lijep, to vidim. Da si dobar, to znam. Da voliš, to mislim. Ali koga, to ne znam.



Kad SMS šalješ bivšoj ljubavi......


1. Ako te zaboli prošlost, na mene pomisli bar, jer bili smo, bili, nekad najljepši par.
2. Ako ti gorko zaplaèe oko, ako te netko povrijedi duboko, ako ti ikad zadrhti duša, ako nema tko da te sluša, ako ikad vrisneš u snu, nazovi me i ja bit æu tu.
3. Porukica ova nek' te razveseli, piše ti netko tko te mnogo želi! Želim te više nego bi duša htjela, jer sad se volimo samo preko mobitela!
4. Ponekad mi toliko lutaš mislima da se pitam kako te noge ne zabole.
5. Sjeæanje nije obaveza nego proizvod iskrenih osjeæaja, zato me se sjeti kad hoæeš i onoliko koliko sam zaslužila.



SMS deèku kojeg jako voliš......


1. Jedino ti znaš što mi treba, tvoj topli osmijeh i ljubavi do neba. Jedino ti možeš to da mi daš, zato te i volim, samo da znaš.
2. Kad osjetiš najteži trenutak u životu, kad izgubiš povjerenje u samog sebe, sjeti se bar tad da postoji neko tko misli na tebe!!!
3. Kad sam bila mala, rekli su mi stariji da su med i mlijeko dvije najslaðe stvari, a sad kad sam starija i imam iskustva, slaða su mi tvoja usta!
4. Kad se probudiš jedne divne noæi, ti pogledaj kroz prozor svoj i preko najljepše zvijezde primi poljubac moj!
5. Slovo A je najljepše slovo na svijetu, slovo A je kao ptica u letu, slovo A je urezano u srce moje jer na slovo A poèinje ime tvoje!



Ja se nadam da æe vam to pomoæi........normalno........ak vam zatreba..........idem sad................pusa svima!!!!!kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss



| ToAcH... (302) | ...tHe SkY | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.