eekEvo nekoliko sljikica...eek













Image and video hosting by TinyPic









Image Hosted by ImageShack.us


















Image Hosted by ImageShack.us






































Image and video hosting by TinyPic


































Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
...SwEeT...









































































Photobucket




Photobucket


Zasad.......šmrc......!!!crycrycrycrycry









Cursors






Smijeh je znak sreće,
nada znak vjere,
poljubac znak ljubavi,
a imati mene za curu
znak je.....
DOBROG UKUSA!!












Definitivno sam divlja
u srcu,ali to ne znači
da sam potpuno bez
kontrole-jednostavno
se katkad volim
DOBRO ZABAVIT!!


Oči su ti umorne kao
da si plakala,usne su
ti crvene kao da si
ljubila,ne laži malena,
nisi ga preboljela,
ostao je trag koliko
si ga voljela......



Rekla sam SLUŠAJ,
nisi slušao......
Rekla sam TU SAM
nisi primjetio.....
Rekla sam ŽELIM
nije bilo važno...
Rekla sam IDEM
nisi vjerovao....



Lažu me da
vrijeme liječi sve,
možda sidu i tumore,
al njega nikad ne!!!!



Neće još mnogo proći
dana,neću još dugo
biti sama,kada vidim
osmjeh tvoj,shvatit
ću da si zauvijek
moj.....



Ti imaš nešto osobito
ljepo,slatko,jedinstveno,
šarmantno,umiljato,
šašavo,nešto što
drugi nemaju i
nemogu imati-ti imaš
MENE!!!



NITKO NE
UMIRE KAO
DJEVAC,JER
ŽIVOT JEBE
SVAKOGA!




































< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (12)
Svibanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:AnDrEa

˙°•Andrea•°˙

E ovo će bit jedan od najboljih blogova do sada!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~

°°MY MSN°°

dea.18@windowslive.com

~~~~~~~~~~~~~~~

Mislim da bi bilo u redu da mi se javite.....yeskissnaughty

Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

...BrOjAč PoSjEtA...

Evo ovoliko vas je bilo kod mene....


...MoJe ImE...



counter

Malo nas je al nas ima....




Mirjana & jaaa!!!!!!



Baš sam sexy...hehe!!!!



Ovo sam ja............



Moja pozadina...hehe!!



U je pa i to sam ja!!!



IME: Andrea
NADIMAK: Dea
ŽIVIM U: Slatini
VOLIM: Sve što vole mladi,JEDNOG MALOG!!!
NE VOLIM: Tračanje, umišljene osobe...
DOŠLA NA SVIJET: 27.04.199*....
U HOROSKOPU: Bikgreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedy



,,,,,Jednog malog,,,,,
,,,,,svoj mob,,,,,
,,,,,komp,,,,,
,,,,,,itd,,,,,,

.•°˙°•..•°˙°•..•°˙°•.




MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com





Tu se nalaze meni dvije najdraže pjesme........nadam se da vam se sviđaju........pa uživajte!!!













Ovo vam je moj razred.........yesyes

data="http://widget-d4.slide.com/widgets/slideticker.swf" height="320" width="426" style="width:426px;height:320px">


kisskisskisskisskisskisskisskiss







Obavezno posjetite ove blogove.....yesyes




MACEEEEthumbup
AKIthumbup
TATJANAthumbup
MONIKAthumbup
DIZAJNOVI thumbup



...VriJeMe PrOLAzI...




E ovo smo mi.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ovo u sredini sam vam ja....wavewave



Danas nema parenja
zbog jebenog
krvarenja
Hodaš punih testisa
zbog mog glupog
menzisa
I znaj dragi da je
meni mučno što ti
danas moraš

RUČNO!!!



Kako biste ocijenili moj blog?
5
4
3
2
1
  
pollcode.com free polls

Glasujte...........yesyesyes



Ak ima koji takav komad nek´ mi se javi.......!!








Uf.....................kisskiss











Volim te bez obzira,
na tvoje mane i vrline,
koje te kompletnim,
IDIOTOM ČINE!!!


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Koji komad!!!kisskiss












Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
......AhA......





Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
......AhA......

































~~Dea~~

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more









Loši dečki
lažu da zavedu,
a dobri se
uvuku u srce...



Dovoljan je jedan
tren da nekoga
zavoliš a potreban
čitav život da ga
zaboraviš.....



SVI BI DEČKI HTJELI
SPAVAT SAMNOM
ALI JA NIKAD NISAM
POSPANA!!!






VOLIM GA SMRTI
VOLIM GA ŽIVOTE
MRZIM KUČKU
KOJA MI GA OTE!!



Noćas dok budeš
spavao doći ću.
Tiho ću ti se uvući
u krevet,možda te
poljubiti i odvesti u
pakao,jer kažu da u
raju nema sex-a!!!



NIKAD NE
OSTAVLJAJ ONOG
KOG VOLIŠ
ZBOG ONOGA KO
TI SE SVIĐA!



















Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
...AnDrEa...



Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
...AnDrEa...

















Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

















subota, 21.06.2008.

....13 pravila za cure....

1.cure uvijek stvaraju PRAVILA

2.pravila se mogu mijenjati bez ikakve najave

3.ni jedan muškarac ne može znati sva pravila

4.ako cura posumnja da neki dečko zna sva pravila,
ona odmah mora promijeniti barem jedno pravilo

5.cura je uvijek u pravu

6.ako se pokaže da cura nije u pravu razlog je sigurno
u nesporazumu koji je prouzročio dečko nečim što je
napravio ili rekao

7.ako se dogodi pravilo broj 6,dečko se mora odmah
ispričati zato što je prouzročio nesporazum

8.cura se može predomisliti u svakom trenutku

9.dečko se ne može predomisliti bez
izričitog pismenog dopuštenja cure

10.očekuje se da dečko stalno čita misli cure

11.u svakom trenutku važno je ono što je
djevojka mislila,a ne ono što je rekla

12.ako se dečko ne pridržava pravila,to je zato što
ne može podnijeti obaveze,nema kičmu i papak je

13.ako dečko,u bilo kojem trenutku,pomisli da je on u pravu,
mora se vratiti na pravilo broj 5…yesyesyesyes



...:::...:::...:::...8 ŽIVOTNIH PRAVILA...:::...:::...:::...


1.živi da bi se odmorio

2.voli svoj krevet kao sebe samog(i ono u krevetu :D)

3. ako vidiš drugoga da se odmara pomozi mu

4.ne čini danas što možeš sutra

5.ako osjetiš želju za radom sjedni i pričekaj da te prođe

6.učini najmanje što možeš učiniti

7.ako je poso hrana živjela glad

8.ako vidiš ljude da rade odmakni se nesmetaj


Ovo je živa istina.....dali se slažete....ja mislim da je......yesyesyesyesyesyes


Poljupci........

poljubac u oči:nadam se da ćemo zauvjek biti zajedno
poljubac u čelo:moj/a si
poljubac u lice:sviđaš mi se
poljubac u ruku:obožavam te
poljubac u vrat:stvoreni smo jedno za drugo
poljubac u rame:želim te imati
poljubac u usne:stvarno mi se sviđaš


Pokreti.......

udarac:želim malo tvoje pažnje
snažan zagrljaj:ne želim te ispustiti
gledanje u oči:volim te
igranje s kosom:reci da me voliš
ruka oko pojasa:previše te volim da bih te pustio/la da odeš
smijeh posle poljupca:potpuno ti vjerujem



Savjet......

Nikada ne moli za poljubac. Ukradi ga!
Ako dok ovo čitaš misliš na određenu osobu sigurno si zaljubljen/a.


kisskisskisskiss


°°Najbolji muški uleti°°

1. Jel vjeruješ u ljubav na prvi pogled ili trebam
opet proć pored tebe?

2. Oš se jebat, ionak ću svima reć da jesmo!?

3. I govno bi ti pojeo samo da vidim otkud dolazi

4. Ej mala, otreso bi te ko seljak balu!

5. Možda nisam jak kao Schwarzenegger ili lijep kao
Leonardo di Caprio, ali znam lizat kao Lassie

6. Poder'o bi te k'o seljak napolitanku

7. Možda nisam najzgodniji tip u ovom disku, ali sam
jedini koji razgovara s tobom

8. Mala osh stellu?

9.Obleka ti je super, ali još bolje bi izgledala kao
zgužvana hrpa pored mog kreveta.

10. Da odemo u moju sobu, složio bih te ko metar
drva!!!



11. Kad vidiš neku žensku u kafiću uzmeš na šanku malo
leda, odeš do nje i razbiješ ga, pa kažeš, sad kad smo
razbili led mogli bi se i upoznat.

12. Mala, je ti tata terorist
-zašto?
-Ispala si prava bomba"

13. Hoćeš da se jebemo pa da idemo na burek?
-Neeeeeeeeeeee
-Što, ne voliš burek?

14. Baš si srce. Jel mogu ja bit infarkt da te maznem
večeras?

15. Podero bi te ko budala 100 eura

16.Bok ja sam zlatna želja, ispunit ću ti ribicu
tri puta!

17.Imaš tako dobru sisu da ti druga i ne treba!

18. Cure, idete se jebat protiv nas?

19. Baš si mi lijepa!
- hvala!
- taman da si prislonim bicikl na tebe

20. Ej jel znaš možda kolko je sati??
-1:15h
-mislim da je vrijeme da se upoznamo

21. Istina da mi fali par zuba al' zato ima više
mjesta za tvoj jezik.

22. Ja se toliko loše jebem da to moraš probat!!deaddeadyesyesnaughtynaughty








| ToAcH... (221) | ...tHe SkY | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.