Sretna sam zbog njezine sreće

22.11.2017.

Sretna sam što se moja prijateljica snašla tamo gdje je otišla jer kada se čujemo po njezinom glasu osjećam da je sretna i zadovoljna i to mi je drago zbog nje i njezine kćeri jer zaslužila je to puno s obzirom na to kako je živjela sa svojim bivšim suprugom koji je više bio tuđi no njen, koji je provodio više vremena u tuđem krevetu, ali on je takav pa ga ništa nije moglo zaustaviti da nju obasipa svojim lažnim pričama. Želi doći k meni za blagdane ali neće moći jer tada ima najviše posla ali čut ćemo se mailom kao i do sada a možda kada dođe toplije ja otputujem do njih na nekoliko dana.
Kćerkica njena uživa s novim prijateljima i sa sretnom majkom a to je ono što su obje zaslužile nakon nekoliko godina tuge zbog nevjere njezinog bivšeg muža koji je tek sada uvidio svoju grešku ali povratka nema niti će ga biti jer sada nije potreban ni ženi s kojom je varao zakonitu suprugu.

<< Arhiva >>