Hvala blogu i blogerima

13.11.2017.

U potrazi za dobrim tekstovima i komunikacijom (ja ne volim biti sama) prije nekoliko godina pronašla sam blog hr u samom početku sam čitala tekstove i nisam ih komentirala jer nisam bila tehnički pismena. Punih mjesec dana sam razmišljala kako bi bilo lijepo da se ulogiram i postanem dio te zanimljive zajednice pišući javno svoje misli.
Sjela sam i odlučila pisati svoje misli koje mi naviru kada na tipkovnici vidim slova, te sam a i sada isto tako iznosila riječ o riječ iz sebe nadajući se da ću na taj način upoznati osobe ije sam tekstove čitala bez komunikacije... i dogodilo se jedan moj tekst privukao je pozornost te sam postavljena na cool listu s koje sam brzo skinuta jer to jednoj osobi nije odgovaralo, nisam se ni nadala da će moja istina nekoga toliko zasmetati.
Zavoljela sam neke blogere jako i s njima komunicirala svakodnevno preko njihovih komentara, neke sam i osobno upoznala i točno su onakvi kakvim sam ih zamišljala čitajući njihove tekstove. Stvarno su posebni. Neke imam želju upoznati i nadam se da hoću naravno kada oni budu imali vremena.

Osoba sam koja volim komunicirati, koja se voli družiti, a to sve mi omogućava blog jer pored bloga kod kuće nisam sama. Znam da će sada jedan dio reći da virtualna komunikacija je samo virtualna i da postoje i drugi načini ali meni pisanje pomaže da upoznam sebe i da sam sretna kada mogu i nepoznatoj osobi zahvaliti na lijepoj utješnoj riječi.

voli vas Andrea

<< Arhiva >>