Obavijest onima koji neznaju kako

10.11.2017.

Pokušajte pročitati jučerašnji post blogera DOMENICO i tako čete ponovno moći ući na blog preko vama dragog preglednika, sinoć sam se igrala informatičara nekoliko minuta i uspjela srediti ulazak putem omiljene Crome, mislila sam da je komplicirano a uistinu je jednostavno i brzo,
Otvorite svoje postavke, pronađite Brisanje podataka o pregledavanje to otvorite i čitajući ćete shvatiti da što trebate raditi te kada to napravite samo pokušajte očistiti samo tjedan dana jer ako obrišete sve kao ja ponovno ćete jedan dio morati instalirati.
Ako vam i dalje nije jasno kako da preko svog omiljenog preglednika uđete na blog pitajte BLOGERA DOMENICO on će vam sigurno bolje objasniti od mene ili možete pitati Morskog koji će vam sigurna sam bolje objasniti no ja koja sam laik po tom pitanju ali sljedila sam upute i uspjela.

<< Arhiva >>