Zahvala administratoru bloga

22.10.2017.

puno hvala što ste mi pomogli tražiti pomoć za udomljavanja Maxa jer ja se ne mogu brinuti o njemu s obzirom da sam u kolicima i imam otvorenu ranu na ahilovoj peti što samo liječnici mogu nadam se popraviti a i Kristijan mora na dugotrajno liječenje pa ga neće imati tko izvoditi
ostaviti ču na postu mail pa mi se možda javi gospođa koja je kontaktirala sa blogericom PINKLEC a možda i neko drugi jer voljela bih da Max bude u dobrim rukama jer je velika maza koja nije zahtjevna, postavila bih sliku ali on je pas koji izbjegava i bježi od fotoaparata mješanac škockog ovčara i zlatnog retrivera.

andreabosak5@gmail.com

hvala unaprijed za pomoć i hvala još jednom administratoru jer se nadam da ću Maxu naći topli dom



trebam topli dom, dobar sam jako, i volim djecu, ne volim se slikati ali Andrea me slikala mobitelom dok spavam pa me sada možete i vidjeti kako sam lijepi pas

<< Arhiva >>