Zaklada Vigilare

29.09.2017.

Sada sam prije nekoliko minuta zavirila u poštanski sandučić te pronašla jednu debelu kuvertu, nadala sam se da sam dobila poklon jer je kuverta podeblja kad ono oni meni šalju zamolbu da ja njima doniram novac i pošaljem nazad u priloženoj mi kuverti.
Kako li su došli do moje adrese meni šašavoj nije jasno jer ja takvima nikada nigdje nisam dala adresu, zvala sam ih i na telefon koji se nalazi na jednom od papira ali nitko se ne javlja pa sam im s toga na poleđini lista gdje se nalazi uplatnica za donaciju lijepo napisala

OSOBA SAM SA INVALIDITETOM, SAMOHRANA MAJKA DVOJE BOLESNE DJECE TE BI BILO LIJEPO OD VAS DA VI MENI DONIRATE KAKO BIH MOGLA ŽIVJETI LIJEPO BAR POLA MJESECA JER JA NEMAM ZA SEBE A KAMOLI DA DONIRAM VAMA.

S obzirom da imaju moju adresu na koju su mi poslali uplatnicu možda mi i nešto doniraju

<< Arhiva >>