Morate tražiti rodoslovlje

05.09.2017.

Nikada nisam niti ću moći razumjeti osobe koje pokušavaju drugima nametnuti kako će se ponašati, kako će se oblačiti, kako će se izražavati, kako će pisati, kako će hodati, kada će šutjeti, kada će se smijati, kada će plakati, kada će govoriti istinu i da ne nabrajam dalje jer mogla bih nabrajati u nedogled,
Moja istina je takva kakva je i od svoje istine nikada nisam niti ću bježati jer nemam razloga,
Davno sam napravila grešku što jednom muškarcu kada sam ga upoznala sasvim slučajno nisam rekla da mi mora donijeti sve dokazne materijale prije no što bilo što pokuša sa mnom. Možda sam mu trebala i izbrojati krvna zrnca ali ništa od navedenog napravila nisam a mislim da ni drugi to nisu radili ili se možda varam.
Zato je moja poruka djevojkama ovakva ne vjerujte nikome tko vam sa sobom ne ponese svoje rodoslovlje jer u njemu sve piše pa čak i datum njegovog vjenčanja ako nema rodoslovlje kod sebe tada mu nemojte dozvoliti u svoju blizinu jer možete uči u vezu s osobom koja ima suprugu i biti s njim dvadesetčetri sata dnevno ne znajući da ste vi njemu samo igračka koju je zavolio ali zbog određenih okolnosti vi ćete ga nakon saznanja istog vratiti supruzi i u očima drugih bit ćete laka žena a on će ostati muškarac jadnik koji drugo ne zna no varati.

<< Arhiva >>