postoji

31.08.2017.

Postoji trenutak kada se upitaš zašto ja i koliko dugo baš ja?, ali nakon nekoliko minuta razmišljanja shvatiš da negdje netko sebi postavlja to isto pitanje i tada pokušaš krenuti dalje iako nemaš volje za ništa jer svaki dan je sličan onom jučerašnjem i sutrašnji će biti sličan današnjem jer to je život koji nekome može i mora biti blag i lijep a nekome okrutan i ružan.
Postoji trenutak kada si sretan samo jedan tren i tada shvatiš da je život divan i kada se moraš boriti s nepravdom koja te prati u stopu jer jednom, da jednom ta nepravda sustigne osobu koja ti je nepravdu nanijela. Postoji trenutak kada plačeš iz dana u dan, iz noći u noć a nitko nije pored tebe da te tješi jer dato ti je da si sam jer ti i imaš snage biti sam i čekati trenutak kada se nećeš više pitati zašto ja i koliko dugo baš ja?.

<< Arhiva >>