Pismo za ....

24.08.2017.

Obećala sam ti pismo i evo pišem ga nadajući se da češ mi ti uzvratiti pismom kada ga pročitaš. Toliko toga bih ti voljela reći ali sada ti mogu samo napisati jer još uvijek nemaš vremena da se susretnemo, da sjednemo negdje i popijemo kavu jer nemaš vremena zauzet si poslom i obavezama, ali zato si sa mnom u snovima i tada te osjećam, tada smo sretni oboje onako kao nekada kada smo provodili dane i noći zajedno jedno pored drugog.
Svjesna sam da prošlost ne mogu vratiti, ali snove i razgovore s tobom u mojim snovima nitko mi ne može uzeti niti ih itko može zaustaviti. Moja duša je tvoja i uvijek će to biti, znam da znaš jer znam da me osjećaš noć za noć dan za dan jer ja osjećam tebe i tvoju blizinu, ti trebaš mene ja trebam trebe i jednom da jednom ponovno ćemo biti zajedno tada nas nitko i ništa neće razdvojiti,

tvoja ja

<< Arhiva >>