jedva čekam da...

23.06.2017.

Svjestan si da nešto posjeduješ već dugi niz godina na ovjerenom papiru od strane suda ali ti je to posjedovanje onemogućeno iz razloga pohlepe od druge strane kojoj naravno ne osporavaš ništa a ona tebi iako sve imaš regularno dokazano osporava sve ali od tebe zahtjeva da sudjeluješ u troškovima koje ni u kakvom pogledu nisi niti možeš napraviti negdje gdje ti je usprkos navedenom prije zabranjeno.
Naravno ti nemaš što izgubiti jer pravda je na tvojoj strani ali to čekanje da ti se izda sve regularno totalno te ubija, a još tome i bezobrazluk suprotne strane nema granica.
Naime da pojasnim: Moj pokojni otac odrekao se svega 1984 godine na ostavinskom postupku u moju korist i to nije porekao niti promijenio odluku punih trideset godina, a moja maćeha zbog koje me je izbacio na ulicu misli da ću ja dati sve njoj. Ona zaboravlja da ja imam dva sina i da je uistinu to njihovo a ne moje.
Već tri godine dokazujem i dokazala sam i sada moram čekati samo da se konačno odluče kome i koliko pripada i vjerujte mi da jedva čekam da uđem u ono što je moja majka s mojim ocem davnih godina stvorila a ja to nisam smjela ni pogledati a kamoli koristi iako sam na to i zakonom imala pravo.

<< Arhiva >>