Dosta je, stvarno je dosta

29.09.2016.

Ima li kraja maltretiranju i odvratnim komentarima jedne osobe koja cijeli portal bloga maltretira a dobro zna da blogove pojedine čitaju i djeca jer gledajući primjerice zanimljive fotografije nešto i uče. Zar bi blog trebao postavit dobnu granicu čitalačke publike da djeca ne bi otvorila ni jedan blog koji ih zanima.
Današnja djeca rijetko koriste ukoričenu knjigu interesantnija im je tehnika jer lakše dođu do informacija pa tako čitaju i blog portal preko kojeg mogu naučiti nešto što nema na drugim portalima jer tu postoje blogeri putopisci, blogeri pjesnici, književnici, poetičari, kreativci s toga je neprimjeren sadržaj za djecu neprihvatljiv.

Znam da sam s ovakvim tekstovima dojadila, znam da uredništvo radi sve što može kako bi spriječilo maltretiranje i teroriziranje i stvarno im se divim kako imaju snage i živaca stalno brisati a nikako ga u tome ni na koji način ne mogu spriječiti da uopće otvori blog sa istim odvratnim sadržajem koji nije ni malo primjeren za takav portall.

Sada dok sam pisala naslov palo mi je napamet da sve to on radi da bi bio u centru pažnje jer to maltretiranje mu je jedina komunikacija jer sam sebi ne može biti vulgaran i dosadan kao stjenica a ako ne terorizira nikoga onda nije ispunio kvotu koju si je zadao do smo mi svi lijepo spavali.

moja filozofija

Oznake: napisala ANDREA

<< Arhiva >>