Pustinja

Cudna je ovo zemlja. nut
Pustinja, da li mozete da zamislite da je cela zemlja jedna velika pustinja ?! rolleyes
Vremenom shvatite, posle prvog soka da i ovde ima neka lepota. yes
Ova pustinja nije ona klasicna, kao Sahara recimo sto je, klima je zbog mora koje se nalazi okolo malo ( Puno ) drugacija .
Noci su tople nema onog naglog pada temperature. Ovih je dana nocu bila temperatura oko 38 C
yes
Nije to tako strasno kad pomislite da je preko dana oko 50 C . zujo
Obisla sam celu zemlju i videla toliko toga zanimljivog. sretan
Jos pre nekoliko godina pocela je da me zanima islamska kultura i religija pa sam se posvetila izucavanju tome. U istinu, kad sam upoznala arape koji su dosli da studiraju kod nas i nakon pocetka naseg druzenja shvatila sam koliko zapravo malo znam o njihovoj kulturi i religiji.
Kad sam dosla u Qatar vec sam dobro bila upoznata sa svim sto me moze ocekivati ovde.
Zaista imam samo lepo misljenje o svemu ovde. sretan
O medju ljudskim odnosima u samoj firmi headbang , gde su vecinom nasi ljudi ( mislim na nas sa balkana) pricacu drugom prilikom.
Ma koliko vecina mislila bilo sta o arapima ja imam samo lepa iskustva sa njima i doista samo izuzetno lepo misljenje o njima....sretan
Kad god trebam preci ulicu, arapin mi stane....dok indusi to nikad nisu ucinili.
Jednom prilikom kad smo bili u pustinji na dinama, zaglavili smo se kolima u pesku...prisao nam je arapin u dzipu, koji nije znao engleski i pomogao nam da se izvucemo.....mislim da ce kod nas retko ko da stane da pomogne nekom.
Jedan od nasih iz kompanije je zaboravio mobitel u trznom centru i nakon dva dana kad je otisao , nasao ga je na mestu gde ga je i ostavio. Ovde su strogi zakoni ali sto je jos bitnije zakoni se sprovode i svi budu kaznjeni zbog svojih dela tako da prakticno niko ne krsi ni jedan zakon.
Toliko toga mi se desava u zivotu da bi sve volela da podelim sa Vama a onda pomislim da ce post izgubiti smisao ako budem sve nabacla u jedan post.
Inace ovaj post pisem vec nekoliko dana jer sam previse posla imala pa nisam stizala pisati.
Kad sam vev pocela pisati o pustinji pisacu o mom safariju kroz pustinju. sretan
Imali smo slobodan dan, petak, jedini dan kad ne radimo pa smo nas desetak odlucili da idemo na safari kroz pustinju ( voznja dzipovima). Zakazali smo preko jedne agencije koja sve to orgaizira i otisli smo.
To je nesto sto svima preporucujem da proba ako ikad bude bio u prilici. Vozili smo se nekoliko sati kroz pustinju i dine. Otisli smo do granice sa Saudijskom Arabijom, na nekim fotografijama se i granica sama vidi.
Nakon te voznje otisli smo do kampa koji je smesten u prelepom kraju....kraj mora ali medju dinama.
E prijatelji moji i camel ( devu ) sam jahala . Nije isti osecaj kao kad ste na konju.
U tom kampu smo proveli nekoliko sati a nasi ljubazni domacini su nam i rostilj napravili.
njami
Stvarno sam se fantasticno provela. fino
Imam i fotografije koje cu staviti na svoj blog.
Sve Vas pozdravljam sa bliskog istoka.
kiss

11.08.2008. u 15:45 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2009 (2)
Kolovoz 2008 (14)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (19)
Svibanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

gde je ljubav?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr