Sudbina

Da li ste ikada razmišljali ko Vam je suđen?
Da li se ikada pitate da li Vam je osoba koju imate kraj sebe suđena?
Verujem da se sve na ovome svetu dešava iz nekog razloga, da svako zašto ima svoje zato.
Toliko je ljudi na ovoj planeti i zašto sam ja baš bila ta koja je njega upoznala.
Čitav splet okolnosti pod kojim smo se upoznali bio je čudan. Kao da negde neko postoji i pomera kockice kako da se slažu.
Upoznala sam ga kad sam se najmanje nadala a isto tako izgubila. Tragovi i posledice ostaju. Još jedan ožiljak na srcu koji će vremenom da zaraste ali nikada neće nestati.
Verovala sam da baš te ljubavi koje se na čudan način dogode budu one prave i sudbinske.
To se zaokruzuje i upotpunjuje još ak se dvoje dobro slažu.
Tako smo bili i mi.....Uklopili smo se i dobro se slagali.
Ono što me zbunjuje jeste ta dobra komunikacija koju smo imali ili verujem da smo imali. Razumevanje jedno za drugo.
Sada shvatam da je to sve bilo " upakovano ".
Opeta sam u onoj fazi života kada mi misli lutaju, tražim rešenje i odgovore. Toliko mi treba samo jedan iskren zagrljaj. Kao malo dete sam, samo želim zagrljaj da osetim sigurnos i toplinu.
Počela sam mučiti samu sebe.....čitam porukice na mobitelu... Imam ih više 100....

" Znaš li ti da ovaj čovek tebe voli? "

" Srce mi lupa kao ludo kad pomislim na tvoj osmeh. "

" Jedino što tražim jeste da me voliš iskreno, nadam se da nije mnogo. "

" Predao sam ti se u potpunosti."

" Oćeš mi postati životni saputnik ove godine? "

" Ljubavi život je pun grešaka, znaš li ti da se svako jutro pitam šta sam pogrešio, ali znam jedino da si ti moj život. "

" Toliko si vedrine unela u moj život, da sebe ne mogu prepoznati "

" Ne mogu ti opisati koliko te volim, sve me boli koliko te volim, tvoj smešak, tvoje oke, dobrotu "

" Kako da ti objasnim da te volim više nego svoj život "

" Nisam te želeo uplakanu ni tužnu, želeo sam samo najbolje, volim te samo to upamti "

" Ne verujem da bi bila samnom da sam bio iskren, ali mi veruj da si jedina iskrena osoba u mom životu ."


Da, da....znam sad bi mi rekli da je pogrešno što čitam sve to i da bi bilo najbolje da to sve izbrišem, stanem na svoje noge i krenem dalje.
Sve mi je to jasno i sve to znam. ALI SE PITAM ŠTA AK JE ON MOJA SUĐENA LJUBAV KOJA SE SAMO JEDNOM DOGODI ? ŠTA AK SMO SUĐENI JEDNO DRUGOM I AK JE SAMO OVO BILO PRAVO?
On će ove godine 39 a ja za malo više od mesec dana ću napuniti 29 godina. Nismo deca. Verujem da se ovako neš što se nama dogodilo desi samo jednom u životu. Jedna je prava ljubav ostalo su samo blede kopije pored kojih se živi sa kompromisima koji lagano ubijaju.
Kupila sam mu jastucić sa novogodišnjim dezenom.....modro plave boje jer mi je rekao da mu je sve u kući u toj boji. Kad god ga pogleda moćiće se setit da je bila jedna mala u njegovom životu koja se pojavila iznenada, niutkuda i ludo ga zavolela. Baš tak je i on ušao u moj život. Vratio mi je osmeh na lice i sjaj u očima. Volim ga pored svega ali shvatila sam da smo nestali jedan drugome iz života. Osećanja ostaju da se borim sa njima.
Znam samo da se suđena ljubav jdnom pojavi u životu i nikada više.

07.01.2008. u 17:01 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2009 (2)
Kolovoz 2008 (14)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (19)
Svibanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

gde je ljubav?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr