Svega po malo

Danas mi doista nije dan za 5....
Imam nahladu i sve što ide uz nju..visoka temperatura, kašalj, kihavica i glavobolja.
Doma sam po celi dan....ležim u krevetu. Kad ste tako bez neke obaveze onda počnete misliti o svemu. Danas mi je svašta opeta prolazilo kroz glavu. Misli su mi lutale.Nije to dobro ali šta sad.
Mislila sam i o malom. Pomislim na neki lep trenutak koji smo proveli skupa i onda nateram sebe da u sledećem momentu pomislim na nešto ružno misleći da će mi bit tak lakše. Nema ljubavi više, ne osećam da ga volim i da bi ponovno mogla sa njim.
Mislim o dečkima koje sam upoznala u poslednje vreme.....tako sam komplicirana i niko me nije privukao i zainteresirao. Možda samo previše očekujem.
Odnos sa I me počeo mučit. Za dva dana treba doć kod mene instalirat neke programe na računalu. Planiram obavit razgovor sa njim. Što ćemo činit dalje. Cimrica misli da on hoće mi dat još malo vremena zbog prekida veze sa malim. Prošla su dva mjeseca, možda ja doista još nisam spremna za novu vezu. Ali ako ne budem pokušala neću ni znat. On je jedina osoba sa kojom bi sad pokušala gradit vezu.
Moj prijatelj koji je miljama daleko od mene...htela sam mu posvetit post ali pisat ću sad malo i o njemu.
Živi u Egiptu, moj je vršnjak i profesor je. Predivan dečko, pun razumevanja. Devojke koje vole dečke tamnijeg tena rekle bi da je presladak, što zapravo i jest. Mislila sam i o njemu danas. Poslao mi je sms pitat kak sam. Njega bi volela videt što je pre moguće. Planirala sam ić tamo ali sam put odložila. Tko zna možda ću i otić krajem godine.
Cimerica....joj......danas je baš bila nervozna. Svađala bi se a nema skim, jer ja nisam osoba koja se raspravlja i svadja. Danas mi je rekla da otkad zivimo skupa nije imala izlive besa kao prije jer sam ja smirena, imam smiren , blag glas i nekak uvek nadjem pravi način da joj priđem i razgovaramo.
Sve u svemu, dan loš ali prošao je.
Sve Vas ljubim.

09.10.2007. u 00:15 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (2)
Kolovoz 2008 (14)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (19)
Svibanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

gde je ljubav?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr