Gde nas vodi ljudska glupost?

Na izgled dan je poceo savrseno i tak je bilo negde do 15h kad me je majka pozvala na mobitel....
Da pocnem redom.
Ustala sam se, otisla do kopirnice uzela svoje ukoricene magistarske radove i predala ih mentoru. Odbrana je zakazana za sledecu sedmicu. sretan
Pisacu sigurno jos o tome jer vec sad osecam tremu i nervozu.
Da se vratim na danasnji dan.
Obavila kupovinu, dosla doma i uzivala. Poziv od majke je poremetio moj mir.
Ona : cao
Ja: cao
Ona: sta imas ti sa M ? Da li se vidjas sa njim i da li se cujete?
Ja: molim? nono O cemu pricas...naravno ne..rekla sam ti da sam sve prekinula pre vise od mesec dana.
Ona: upravo me je zvao...
Ja: molim? nono Sta to pricas?
Ona: zvao je pitati za tebe...bila sam drska i rekla mu da si htjela pricati sa njim da bi mu se javila i da ne treba brinut o tebi jer to nije radio ni kad ste bili skupa...
Ja: dobro si mu rekla..izvini mama sto imas neprijatnosti zbog mene....burninmad puknucu

U kakvom je stanju taj decko kad je zvao moje doma da pita za mene? lud
Neki bi rekli da brine i da mu je stalo...ali tako samo na prvi pogled izgleda...namcor
Kad smo bili skupa nije mislio na mene... headbang Varao me kad i gdje je stigao, nije mislio ni na mene ni na moja osecanja... tuzan Toliko noci sam plakal zbog njehovih uvreda i ponizenja. Oni koji su citali ranije moj blog znaju celu pricu. A sada....hteo je barem nesto cut o meni...znao je da sam ga voljela vise od zivota, dala mu sve...hteo je nest cuti jer nema informacija o meni....I danas je zvao i slao porukice na mobitel...nisam odgovorila...a i sto bi ? Ima novu devojku sa kojom se vidja a sa drugom zivi...u isto vrjeme je sa njih dve..to je i meni radio.headbangburninmad
Prekinula sam to i patila, sad sam ponovno dobro, krenula dalje sa svojim zivotom.
Znam da se ne treban nervirati zbog ovoga ali doista ne znam dokle ide ljudska glupost. Da me je samo malo vise postivao kad smo bili skupa i dalje bi bili...Samo kad se setim sto sam sve prosla ...toliko noci sa suzama.

21.09.2007. u 00:11 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (2)
Kolovoz 2008 (14)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (19)
Svibanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

gde je ljubav?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr