Opet sam tužna

Dragi moji prijatelji, opet osećam tugu.... no nekak nisam srećna....osećam prazninu puknucu
Ne znam da li sam pre u nekom od postova pisala da, kad osetiš usamljenost u vezi kraj partnera to vise nije veza i više nema ljubavi...evo sad pišem o tome...headbang
Užas !!!! burninmad Upravo se tak osećam namcor....da počnem redom...
Danas mi je doista loš dan... no Mogu reć GROZAN. Ništa nije onak kak bi trebalo bit. Mentor nije potpisao papire za odbranu...svi idu na odmor krajem sedmice....Ako ne budem zakazala sada moraću čekat drugu polovicu idućeg meseca.... burninmad Ne možete ni zamisliti koliko sam nervozna zbog svega.
Imala sam ozbiljan razgovor i sa svojom majkom. Normalno je i to bez obzira na moje godine ipak krećem u neki novi život. Sve to stvara dodatnu nervozu puknucu
Sa njim....posebna priča...
Našli smo se večeras i delovalo je sve savršeno.... kiss šetali smo i malo pričali.
Otišli smo kraj reke i seli....Pogledala sam ga i videla u njegovim očima ozbiljnost i nešto čudno, namcor pomislila sam " o, ne, evo opet počinjemo sa teškim razgovorima, ko zna kak će se završiti...". burninmad Nisam bila daleko od istine headbang
On oseća strah, nesigurnost, plaši se da će me povrediti, da će bit loš prema meni i da će me varati....POLUDELA SAM !!!!!!! Čemu sve ovo ??!! lud Čemu novi stan, naš početak, stvaranje nečega ako on misli negativno????? lud
Da li sam ja možda luda pa verujem da će sve bit dobro, da ćemo uspet u svemu????? smijeh
Rastužila sam se...počela sam i sama misliti o svemu ali u negativnom smislu. Znam da je svaki početak težak, da će bit uspona i padova ali ni u jednom momentu nisam mislila da ga mogu povredit i da ću ga varati burninmad ....Isuse dragi.....nismo ni krenuli živeti skupa a on već misli na takve stvari...Da li ja grešim? namcor
Došlo mi je u jednom momentu da ustanem, kažem mu da idem , da me više nikada u životu ne traži i da me zaboravi....mad
Pogledala sam ga i onak hrabro mu rekla da će sve bit dobro, da smo skupa, da ćemo uvek bit skupa i da sam sigurna da ćemo uspet u svemu.
Njemu se raspoloženje popravilo, a ja....a ja ko ja, došla sam doma tužna i neraspoložena. Baš sam zabrinuta šta će bit.....no

19.07.2007. u 00:07 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2009 (2)
Kolovoz 2008 (14)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (19)
Svibanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

gde je ljubav?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr