Anđeli slomljenih krila

nedjelja, 15.07.2007.

Abeceda tužne ljubavi

A
Ako ove riječi čitaš
Negdje daleko uz sjene
Ako s drugim noćas spavaš
A ipak pomisliš na mene

B
Budi sretna što imaš nekoga
Jer ja i dalje gazim sam
Proklinjem žene, proklinjem Boga
Tvoje ime ne zaboravljam

C
Cijeli život tebe tražim
Lutam u potrazi za srećom
Kad je nađem opet bježim
Proklet takvom sudbinom

Č
Čovjek luta dok ne nađe
Ja sam našao pa izgubio
Da sam znao kako tuga brzo dođe
Na sreću bih bolje pazio

Ć
Ćutanje nije nikom pomoglo
Al' su riječi šapat postale
Srce je znalo al' skrivalo
Moje su te ruke gubile

D
Daleko si od mog pogleda
Al' srcu si još uvijek blizu
Ono te traži, ono te neda
Zato suze često lice grizu


Džepovi su puni izlizanih snova
Glava luda od želje
Da me uzmu nebesa plava
Da ne boli sjećanje

Đ
Đeram stari nekad zaškripi
Sjeti me naše zime
Al' tuga brzo sreću poklopi
I opet boli tvoje ime

E
E da su mi sada tvoje ruke
Da me digneš sa dna
Da stvore malo buke
Da ne pobijedi tišina

F
Fenjer više ne pobjeđuje mrak
Dugo, već jako dugo je tišina
Sreću je davno odvukao vlak
Sve što ostade je tmina

G
Gubim, trpim zadnje poraze
Vidiš li kako drhte moje ruke
Čuješ li korake kako gaze
Čuješ li povike od muke

H
Hladna je moja postelja
Ruke ne znaju za dodir
Putem se izgubila želja
Ugasio se žar, izgubio hir

I
Izgubili se snovi na javi
Violina sreći zasvirala kraj
Došlo vrijeme da tuga slavi
Najsjajnije zvijezde da izgube sjaj

J
Ja, od svih kud baš ja
Da budem pjevač tuge
Da kuću zamjeni birtija
Pjesmom ispračam noći duge

K
Koliko pjesama njoj ću dati
Gdje je kraj moje tužne knjige
Koliko suza oku moram ukrasti
Da me prođeš, da nestanu brige

L
Lišće se odupire i prkosi vjetru
Al' ipak padne sa drveta
Pretvaram se u dim ili vatru
Naslućujem kraj života

LJ
Ljepoto moja, kraju se vučem
Ostavljam te, ostani lijepa
U duboke ponore skačem
Za mene će ljubav uvijek biti slijepa

M
Malo svijetlo u daljini
Uz tihu grmljavinu
Razmišljam o tvojoj blizini
Zamišljam te snenu

N
Noćas si mi najljepša
Noćas dok sve mi rušiš
Tražim kišu da se stiša
Sanjam da me ljubiš

NJ
Nježno usne na usne
Naš posljednji zagrljaj
Al' san k'o suza prsne
Sanjarenju dođe kraj

O
Ogrnjen svojoj crnom sjenom
Ostavljam te na javi i u snu
Pozdravljam te ovom pjesmom
Odlazim pjevajući prema dnu

P
Padam u vrtlog vremena
Žudnja za krajem preljeva čaše
Na spomen tvoga imena
Sve se kule sruše

R
Ruke su umorne od gradnje
Đonovi izlizani od lutanja
Srce iscrpljno od žudnje
Lice potrošeno od plakanja

S
Snjegovi su zatrpali sreću
Magla progutala naše zore
Mrak ugasio i zadnju svijeću
Najsjajnije zvijezde prve izgore

Š
Šuti, da previše ne boli
Ne daj suzama da ljube obraze
Drugom nedaj da te zagrli
Još te moje oči paze

T
Tragovi tvojih dodira u meni
Plešeš u mojim očima
Sve je u znaku jeseni
Kao da sve opet počima

U
Ubacio sam se u pogrešnu sjenu
Polako se gasi moj plamen
Uvijek se zaljubim u pogrešnu ženu
Zbog tog' mi je život crno obojen

V
Večeras crno prestaje biti crno
Odlazim u neke druge svjetove
Nemoj da ti lice bude tužno
Dok za me budeš brala cvjetove

Z
Zapali za mene jednu svijeću
S vjetrom neka zapleše
Dok gori ja otići neću
Pored tebe ću čuvati straže

Ž
Žurim da se stopim s nebom
Ne pjevaj dok tuga svira
Zaživjet ćemo opet okupani rosom
To se sudba samo s nama igra

15.07.2007. u 11:21 • 80 KomentaraPrint#

utorak, 10.07.2007.

Odmorite se ratnici

Odmorite se ratnici
Odbacite oklope
Oslobodite ruke
Vratite smijeh na lica

Zaboravite stare navike
Služite se molitvom
Kleknite pred Bogom
I spas će biti vaš

Borite se osmjehom
Vratite izgubljene dane
Noći si svoje vratite
Meki jastuk i miran san

Odmorite se ratnici
Svijet je umoran od ratova
Dosta je krvi i odrubljenih glava
Tebamo odmor od straha

10.07.2007. u 22:25 • 96 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 09.07.2007.

Okreni se

Okreni se
Pokloni još jedan pogled
Mojim suzama
Razorenom licu
I osmjehu koji čeka
Spremno da iskoči
Kad se okreneš
Okreni se
Prošlost pogledaj
Mene, mene, mene prostrijeli
Okreni se
Osjeti gnjev
Osjeti milinu
Mog pogleda
Okreni se da vidiš
Mene i tugu
Oluju i munje
Oblake i kišu
Bol koju ostavljaš
Okreni se
Sklopljenim rukama
Mojim suzama
Razorenom licu
I skrivenom osmjehu
Još jednom se okreni
Samo da vidiš
Svoj odraz
Obavijen tugom
Propalim snovima
Zamagljen suzama
Okreni se da vidiš
Svoj odraz
Zadnji put
U očima mojim


09.07.2007. u 02:05 • 25 KomentaraPrint#

petak, 06.07.2007.

Kutija snova

Sve svoje velike i drage snove
Zaključavam u malenu kutijicu
Tu ih puštam da lete i plove
Ponekad da vire kroz ključanicu

Tu su zaključani i strašni i mali
Oni prvi o dragim igračkama
Mnogo je onih o petici u školi
A najviše onih o ljubavima

Mnogo je snova sa njenim imenom
Imaju njen lik, crne kose i crne oči
Čuvam ih kao žal za vremenom
Kao uspomenu na sve naše noći

Svi su snovi zaključani
Ključ sam dobro skrio
Ne želim da budu otkriveni
Dok daleko ne budem bio

A ima i onaj kojeg zovem život
Njega čuvam izvan kutije
Ne želim još na njega staviti lokot
Puštam ga nek' još malo traje

A kada ga naposljetku zaključam
Nek svi snovi iz kutije izađu
To nek' bude posljednji krik koji ispuštam
U visine nek' se dignu, sa mnom i oblakom raziđu

06.07.2007. u 16:33 • 32 KomentaraPrint#

četvrtak, 05.07.2007.

Teška noć

O kako teška noć
Bez nekog dobrog razloga
Kažeš da ne možeš
Ne da ti se više
Moje oči suze tjeraju
Ranjeno te srce moli
Da pokušamo opet
Pričekamo da prođe noć

Gluposti izvodim
Idem trčati za mrakom
A ti mi ne daš
Zašto? Pitam te
Kad više ne možeš
Pusti me, moram ići
Ova teška noć je bolna
Previše me stišće

Sjedimo i plačemo zajedno
Uplakane oči i zbunjena lica
Zašto ti bacaš suze
Ti si htjela tako
Kad si tugu donesla
Naš ples prekinula
U teškoj noći bez zvjezda

Tvoj zagrljaj za kraj
K'o da me prvi put stišćeš
Drhtave ruke primaju tvoje tijelo
Čvrsto onako posljednji put
Na uho ti šapćem tiho: Idi
Želim noćas biti sam
Zaroniti u tešku noć
Bez tebe srećo moja

05.07.2007. u 14:59 • 17 KomentaraPrint#

utorak, 03.07.2007.

Tmuran dan

Zanijemili su koraci
Pobjegle sve ptice
Dovukli se oblaci
Suza poljubila lice

Umorno od snova
Ranjeno od želja
Gleda u nebesa plava
Traži put do kraja

Tamo me čekaš
Širiš ruke u daljine
Očima me hvataš
Zaboravljaš bol blizine

Znaš da nismo stvoreni
Zajedno da ostavljamo trag
Da srca spojeni
Prelazimo ljubavni prag

Izgrađen od prašine
Sjajnih očiju i ludih snova
Bojim se za tebe i mene
Previše je srušenih mostova

Između mene i Boga
Suhog dna i kišnih visina
Puno je razloga
Za strah od sretnih dana

Jer kad zanijeme koraci
I čini se da je sve lijepi san
Odnekud se dovuku sivi oblaci
I sve pretvore u tmuran dan

03.07.2007. u 23:03 • 33 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 02.07.2007.

Mirno spavaj, Slavonijo moja

Mirno spavaj
Dok te rosa kiti
Tišina guši tvoje zore
Slavonijo moja

Tvoja zemlja gubi gazde
Brazde više nisu čvrste kao nekad'
I šume tvoje gube korake
Moje male korake

Mirno spavaj, Slavonijo moja
Dok čuvaju te hrasti tvoji
Lišće šušti u prazninu
Da ne boli, k'o da moli

Dok spavaš došuljala se magla
Suncu skrila tvoje ravni
Prekrivena mirno sanjaš
Ni ne slutiš moju bol

Mirno spavaj, Slavonijo moja
Sanjaj prošlost i ljepotu svoju
Sanjaj korake i dobrotu
Zaboravi ovu pjesmu
Slavonijo moja

02.07.2007. u 20:18 • 28 KomentaraPrint#

nedjelja, 01.07.2007.

Sudar tijela

Sudar naših tijela
Iz dodira iskre frcaju
Prodiru u noć
Ignoriramo silu
Ne bojimo se svjetlosti
Smjeh nas razara
Iskre lete mrakom
Razbacuju naše strasti
Nose nas visinama
Do raspršenih snova
Ozarena tijela
Ne boje se svjetlosti
Iskre se odbijaju
U dubinu
U daljinu
Slobodna tijela
Ulaze u okove
Iskrama se brane od noći
Frcaju uzvišenoj sreći
U tajanstvenoj noći
Sudar naših tijela
Ozario je naša lica
Bacio nas zaboravljenim željama
Vrato nas staroj borbi
Da se odupiremo sreći
Vratio osmjeh na lica
Podsjetio nas na nas

01.07.2007. u 13:17 • 14 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



free web counter
------broj upada na blog------ Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
Vase zajebancije na moj racun?

Opis bloga

Facebook Page
Đorđe Balašević's Facebook Page
Promote Your Page Too

Na blogu se nalaze pjesme Tomislava Lalića
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Facebook profil

Za fanove nenadjebive legende
Fan club Đorđe Balašević



Studentska poezija on Facebook


Tajno udruzenje studenata prava:
Capodicapi

Legalno udruzenje studenata prava:

Pravokutnik

Đorđe Balašević on Facebook

Moje pjesme.......

Abeceda tužne ljubavi
O kraju
Moja kurvo, moja svetice
Pusti me u zaborav
Krvariš Zemljo moja
Stranci u vječnosti
Elena je voljela kišu
Kada snijeg zagrne naše staze
Tražeći sjaj
Otvoreno nebo
Supermen
Moram te zaboravit'
Zalutali vjetar
Lijepa dok me ostavljaš
Izgubljen
Kad se soba napuni tišinom
Dok gore sela
Tužna
Sanjao sam tvoje uplakane oči
Tišinom smrznuti pogledi
Ponekad
Dok spavaš ...
Strah
Tihi povjetarac (Jedini u tvojim molitvama
Tamara
Svemir boja
Odraz na staklu
Opet si tu
Nisam...
Zimska
Umaram se
Poslije tebe
Kutija snova
Tmuran dan
Zbogom školo
Mirno spavaj, Slavonijo moja
Zaljubljen u mrak
Okreni se
Ostavljen
Odmorite se ratnici
Sudar tijela
Teska noc
Jutrom
Zakljucavanje proslosti
Lutanje sjecanjem
Danasnja za sutra:Krvlju uprljan svijet
Sve sto sam htio, a nisam
Unoran je Bog
Trebam te
Zlatno sjaj blatna ulico
Prepustanje zaboravu
Srce u boci
Teci Savo, odnesi moju bol
Kad osjetim poglede na tebi
Tren u proslosti
Gledam kako nestajes
Moja
Stapanje s prazninom
Kisa
Zatvoren
Danas dok odlazim
Mogu li zatvoriti oci na tren
Rupa
Zvjezdica
Nocas
Jednom...
7 sati bola
Stisnuta sloboda
Lovac prazne puske
Trag iskrene ljubavi
Trag tuge na jastuku
Neznanci
Mi...
Danas crtam stvari koje nemam
Odlazak u bol
Smak
Karneval poznatih lica
Izgubljena
Stranac
Zelim da me volis
Krik na kraju
Dolje, visoko dolje
Prvi dah.......zadnji treptaj
Povratak Ratnika
Na koncu kraja
Treptaj
Hod po crti
Oluja
Skoci u vrtlog
Tebi
Nekad sam te volio prokleti zivote
Pjevaj
U borbu
Grad boli
O pjesmama
Prekinuta pjesma
Putovanje u zaborav
Vrata
Pakao rata u raju
Sjecanje na tebe
ZASTO?
Cekajuci....
Oci zelene
Daj mi malo sebe
Neshvaceno upucena
Povratak
Samoca
Minuta prije kraja


Ostali blogovi koje treba posjetiti
Moje pjesme za download
Andjeli slomljenih krila
Boja jeseni
Zacarana dolina
Dodir stvarnosti
Zmajska
Kobascity

06 - Sasa Matic 20...


Nesto o meni.....potpuno osobno i nezanimljivo

Ime: Tomislav
Datum rodjenja: 07.07.1987.
Mjesto rodjenja: Slavonski Brod
Mjesto stanovanja: Slavonski Kobas
Trenutno: Zagreb (Dubrava)
Trenutna zanimacija: Studiranje
Hobi: Pisanje pjesama
Naj pjevac: Djordje Balasevic
Omiljeni film: Saw 1


< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2011 (2)
Siječanj 2011 (1)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (20)
Svibanj 2007 (23)
Travanj 2007 (35)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Djordje Balasevic ...



bedzevi.com,button,badges,priponke,Odbrao Delo Hadiselimovic



Meni dragi blogovi;
A pa kad sam ti mala
Luda zmaja tj Maja
Ah ta televizija

Moj drugi blog:
Moje pjesme za download

Andjeli slomljenih krila
Boja jeseni
Zacarana dolina
Dodir stvarnosti
Zmajska

Fun club Balašević
Đorđe Balašević forum