Anđeli slomljenih krila

četvrtak, 28.06.2007.

Zaljubljen u mrak

Prelijevaju se snovi
Ruše se pješčane kule
Zvjezde užurbano trepću
Zaljubljujem se u mrak

Osuđujem se na sebe
Smrt me čeka
Razvija crne zastave
A ja trčim prema njoj

I rukama i nogama grabim
Tražim svoj vrh
Da skočim u svoju rupu
Sakrijem se svjetlu

Hoću se smiriti i leći
Ugasiti nemirne snove
Oči konačno da shvate
U mraku neće boljeti

Al' Bog k'o da izaziva
I kada tuga pobjedi
On šalje novu zoru
Bez nje moram živjeti

Nemoj sunce izaći
Nemoj zoro svanuti
Nemam snage bježati
U mraku želim izgorjeti

28.06.2007. u 18:01 • 17 KomentaraPrint#

srijeda, 27.06.2007.

Jutrom

Jutrom
Dok zvjezde bježe s neba

Jutrom

Kad se snovi prekidaju

Jutrom

Još dok magla krije sunce

Jutrom

Dok su oči snene

Jutrom
Dok je lice još suho

Jutrom
Još dok te volim

Jutrom

Dok te još ne znam

Jutrom

Dok je srce odmorno

Jutrom

Započinje moja bol

27.06.2007. u 16:29 • 23 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 25.06.2007.

Lutanje sjećanjem

Soba. Polumrak.
Ti, toplina.
Praznina, Ti.
Vrata. Hodnik.
Stepenice. Vrata.
Beton. Dvorište.
Staza. Lišće.
Ti, šetnje.
Trava. Cesta.
Drvo. Hladovina.
Vjetar, Ti,
Bol. Staza
Vrata. Pjesma.
Šank. Čaša.
Staklo. Pod.
Ti, gorčina.
Vrata. Noć.
Staza. Park.
Klupa, Ti.
Ti, suza.
Šapat. Tišina.
Kiša. Munje,
Cesta. Vrata.
Stepenice. Hodnik.
Vrata. Samoća.
Suze. Plač.
Jauk. Zima.
Ti, Ti.
Jutro. Mrak.
Opet Ti.

25.06.2007. u 12:36 • 20 KomentaraPrint#

subota, 23.06.2007.

Tamara

Noćas sama trčiš prema kraju
Ne čekaš ni da te pozdravim
A volio sam te kao Romeo Juliju
Čekaj Tamara, bar da te poljubim

Sanjam noćas neke tuđe oči
Iste su, ma crne kao tvoje
Sada te samo molim ne plači
Dok odnosiš što je bilo moje

Tamara, neće zbog nas stati kiša
Da te gubim to mi je odavno jasno
Tamara, to je neka sila viša
Da me zavoliš sad je kasno

Tamara...

Opet me budi sneni pogled tvoj
Ti me opet sebi vučeš
Otkad te znam nisam svoj
Da me samo još jednom dotakneš

Tamara, neće zbog nas stati kiša
Da te gubim to mi je odavno jasno
Tamara, to je neka sila viša
Da me zavoliš sad je kasno

Tamara...

A gdje si sada, mala moja
'Ko te noćas snenu ljubi
Kiša i vrijeme brišu sjećanja
Al' još sam uvijek čovjek koji gubi

Ja te puštam, hajde idi Tamara
Bol i tugu ostavi meni
Ne daj suzi lice da umara
Zauvijek ću živjeti u tvojoj sjeni

Tamara, neće zbog nas stati kiša
Da te gubim, to mi je odavno jasno
Tamara, to je neka sila viša
Da me zavoliš, sad je kasno

Tamara...

23.06.2007. u 15:50 • 32 KomentaraPrint#

petak, 22.06.2007.

Zaključavanje prošlosti

Ispred praznine
Zatvaram vrata
Bježim od prošlosti
Tebe dajem zaboravu

Koliko suza prolivenih
Na tvoj zadnji poljubac
Koliko pobrojanih zvjezda
Na mutnom nebu

Samo praznina da nestane
Tvoje oči da ne vidim
Tebe da ne sanjam
Smijeh tvoj da ne čujem

Ispred praznine
Zatvorit ću vrata
Izgubljenim ključem zaključavam prošlost
Labavim rukama puštam te mraku

22.06.2007. u 11:56 • 19 KomentaraPrint#

četvrtak, 21.06.2007.

Sve što sam htio, a nisam

Držati tvoje ruke
Toplo kao nekada
Tvoje tijelo dirati
Dok nas grije noć

Vidjeti se u tvojim očima
Zabraniti dolazak boli
Osjetiti tvoje dodire
Odgovor tvojih usana

Pogledom te zavesti
Onako kao što sam znao
Stranca otjerati od tebe
Zaplesati ispod zvjezda

Još jednom ti reći
Koliko te volim
Sakriti suze u očima
I što dalje pobjeći

21.06.2007. u 01:07 • 16 KomentaraPrint#

utorak, 19.06.2007.

Ostavljen

Zidom vladaju prazni ramovi
Sjećanjem plove potopljeni brodovi
Još te samo u snu mogu voljeti

Kad sam budan brzo starim
Bez tebe se sunca bojim
Sjećanje skrivam od svijetlosti

Mrak me grije u hladnoj noći
Čini mi se, ima tvoje lijepe oči
Grli me i strasno voli

Umirem, a nikog da mi sklopi ruke
Gdje si da olakšaš moje muke
Više od smrti samoća boli


19.06.2007. u 02:36 • 24 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 18.06.2007.

Umoran je Bog

Daleko sam doletio
Zanesen brzo stvorenom ljepotom
Nošen dahom
Bez gromova
Po mirnom moru
Na repu toplih boja

Dovukli se oblaci
Nadvili brzo stvorenu ljepotu
Umorio se dah
More postalo nemirno
Svijetli nebesko prostranstvo
I nema više toplih boja

Spušta se magla
Mute se oči
Sunce bježi pogledu
Povlači se i skriva
Kiše peru svjetlost
Dan se gubi u noć
Ja se plačuć' molim
Uskačem u tamu
Moja zvjezda pojačava mrak
Prestala je pjesma
Tišina sve pogasila
Umorio se Bog

18.06.2007. u 00:52 • 43 KomentaraPrint#

nedjelja, 17.06.2007.

Trebam te

Ruke tvoje držite me
Oči tvoje tražite me
U mraku
Izvedite me
Oslobodite okova
Ljubavlju
Vojskom srca
Snagom vjetra
Spasite me
Zatrpajte tugu
Vodite me
Svijetlu
Želite me
Samo za sebe
Ruke tvoje
Oči tvoje
Moje ruke vas traže
Moje oči vas trebaju
Da izađu iz mraka



17.06.2007. u 00:34 • 19 KomentaraPrint#

petak, 15.06.2007.

Zlatno sjaj blatna ulico

Zlatno sjaj

Mada vrijeme te pustoši
Ne predaj se noći
Zapleši, skrij se kiši
Otrgni dušu samoći

Tvoja cesta, pusta i krivudava
Do srca mog jedina staza
O, čuj vapaj koji zaziva
Sačuvaj oči od suza

Prošli lipi, sretni dani
Truli škripe đermi stari
Stala cika konja vrani
Sa šora nestali bećari

Prazno zjape kuće stare
Uspomene zaboravu nedaju
Za sutra previše ne mare
Slavonije srce čuvaju

Al' ne treba puno
Tek tambura da zasvira
Uhvati se kolo razigrano
I srce opet nema mira

Začuje se topot konja u kasu
Pijetli opet zore dozivaju
Na livadama krave pasu
Lijepi snovi se snivaju

Osakaćena tišinom i odlascima
Vapiš za životom
U tvojim sokacima
Pjesma se druži s bolom

Znam da polako umireš
Tvoje zore sve su tiše
U mom sjećanju zauvijek ostaješ
Odlazim, a volim te sve više

Blatna ulico

15.06.2007. u 20:28 • 15 KomentaraPrint#

četvrtak, 14.06.2007.

Današnja za sutra: Krvlju uprljan svijet

Svanulo je jutro
U nemirnom svijetu
Krvlju pošpricanim zrakom
Pluta jato ranjenih ptica

Suha zemlja žudi
Za krvi ranjenika
Nebesko prostranstvo vapi
Za krikom umirućih

Okruglo crnilo svjetlosti
Privlači uzdignute glave
Ulici «Rastanka sa životom»
Glas se pretapa u tišinu

Juriš umornih duša
Mrakom tunela spasa
Oboružan smijehom kukavica
Strah sjajnih željeznih oklopa

Zgarište pogaženih riječi
Primamljive rupe bez dna
Svanulo još jedno jutro
U nemirnome svijetu


14.06.2007. u 13:33 • 15 KomentaraPrint#

utorak, 12.06.2007.

Teci Savo, odnesi moju bol

Bacam suze u Savu
Nek' ih nosi daleko
Sa srca nek' ispere bol
Da zaboravim te lako

Hladna vodo primi suze
Iz tužnih očiju izbačene
Od duše koja pati
Zbog crne žene nevjerne

Teci, nosi moju bol
Njene lijepe crne oči
Osmjeh što me prevari
Šapat njenih riječi

Vjete, zapuši jače
Da brže odneseš nju
Teci moja Savo
Da ne ostane u sjećanju

Zašto si stala Savo?
Nemoj me gledati tako
Ja neću moći dalje
Ako je ne odneseš daleko

Potopi moj brod tuge
Sakrij suze u dubinu
Sačuvaj me veće boli
Vrati mi vedrinu

12.06.2007. u 23:52 • 12 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 11.06.2007.

Nasa pjesma

Bila si u kapi kise
Niz prozor sto se slila
U tvojim ocima kristali
Sve sto si za me bila

Prostires se uz moje tijelo
U jesen trazim visine
Jos me tvoj dodir budi
A izmedju nas spavaju daljine

Puca tisina sto nas veze
Ne znam sto jos zelis
Ja sam slomljen, vidim kraj
A ti jos me usnama lomis

Ne placi moja Jelena
Dio mene ces uvijek imati
I nebo prospe par duginih boja
Bas kad bi ih trebalo sacuvati

Sakrij suze svojim snenim ocima
Prosli smo, valjda smo morali proci
Znam nije ono sto smo htjeli
Al' ne boj se, nove ljubavi ce doci

I nocas je kisa na prozoru
Al' nema vise one kapi
Dozivas me, a znas da ne smijes
Ljubav brzo dodje i jos brze ishlapi


Posveceno jednoj posebnoj osobi.............
Treptajima vasione ............
u spomen na lijepo provedene trenutke..........

11.06.2007. u 20:38 • 11 KomentaraPrint#

petak, 08.06.2007.

Srce u boci


Zatvorio sam srce
U staklenu bocu
I bacio ga
U more tvoje ljubavi

Tu nema munja i oluja
Bog nikad nije bijesan
Žuta boja jača je od crne
Ljubav jača od mržnje

Bocu nek nose
Valovi tvoje ljubavi
Vjetar mojih želja
Naši nemirni snovi

Na pusti otok
Usamljen što vapi za životom
Odnesi moje srce
Da budemo sami

A kada padne noć
Sjaj zvjezda nek' pokriva
Dva srca od svijeta otuđena
Dva srca beskrajno zaljubljena

08.06.2007. u 12:16 • 18 KomentaraPrint#

četvrtak, 07.06.2007.

Gledam kako nestaješ

Opranim očima
Kroz mekani mrak
Tražim zaboravljene tragove
Tvoje male stope

Sada si daleko
I znam da nisi sama
I znam da nisi sretna
Znam da tražiš
Zaboravljene tragove

Sjećanje je blijedo
Al' još uvijek jako boli
Srce je usamljeno
Slabije kuca od tvog odlaska
Zbog naših dana
Zbog neostvarenog sna

Dvije upaljene svijeće
Ohlađeni gorimo
Tvoj lik u mojim očima
Pretvara se u dim
Oslobođen, al' ipak plačem
Teško je gledati kako nestaješ
Nakon toliko vremena

07.06.2007. u 10:06 • 19 KomentaraPrint#

srijeda, 06.06.2007.

Prepuštanje zaboravu

Uzdignem se
Do svoga jata
Za ništa kupim
Karte za raj
Al' nestala je želja
I ja ih bacam
Prepuštam se besmislenom gibanju
U zaborav

Ne marim za sebe
Za prije i poslije
Brine me zov
Upaljenih vatri
Vjetrovi me tuku
Privlači me magla
I daljina zaborava

I letimo
Usporeni strahom
Krvavih kljunova
Iznad zelenih livada
Prekrivenih pokošenim truplima
Ulazimo u krug
S neba pozdravljamo
Plač hodajućih

Tamo dolje
Tamo je istina
U njihovom zadnjem kriku
Tamo dolje
Velika i mala
Tijela bez duše
Čekaju zaborav

A zastave
Zastave se i dalje viore
I čekaju
Neke druge junake
Nove heroje
Koji će zaustaviti svoj let
Spustit se
I leći
Bez molitve
Bez straha
Sa istinom na usnama
Prepustit se zaboravu

06.06.2007. u 00:48 • 12 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 04.06.2007.

Kad osjetim poglede na tebi

Kad vidim poglede
Kako se lijepe po tebi
Poludim od strasti
U očima se javi čudan sjaj
Poželim tvoje tijelo
Tvoje dodire i toplinu
Usne tvoje vrele i meke

Poželim s tobom biti vječno
Po cijenu svoje jeftine slobode
U ulicima mračnog grada
Gdje koraci kao topovi odzvanjaju
Gdje gluhi jako dobro čuju
Duboko u sebi osjetim
Požudu za tobom

Nemoj se osvrtati
Ne daj da me bole
Pogledi puni želje
Koji te žele oteti
Iz gnjezda naše ljubavi
Sjaj u našim očima
Ugasiti hoće

Kad osjetim poglede na tebi
Uplašim se
Strah me požude
Odveo bih te daleko
Što dalje od tih pogleda
Ljubavi što bježiš
Ljubavi pogledom drugih otkrivena
Na raskrižju mojih osjećaja i sjećanja
Ljubavi moja, moja mladosti
Svemiru moj (i starosti)

04.06.2007. u 22:26 • 15 KomentaraPrint#

nedjelja, 03.06.2007.

Tren u prošlosti

Bili smo žar
Užarene kugle
Užareni pijesak
Čar morskih dubina

Bili smo topla obala
Zapljuskivanje valova
Tihi maestral
I polegnuta palma

Bili smo glasna pjesma
Iz grla malih anđela
Njihova zlatna harfa
I lagani let

Bili smo biser
Ljubavlju sačuvan od tuge
Daleko od kiša
Toplinom skriven kraju

Bili smo dvije svijeće
Što odupiru se vjetru
Zajedno gore
Stapaju se u jednu

Bili smo kap
Tren u vječnosti
Postali dio prošlosti
U nama što tinja

Bili smo...
A sada više nismo
Ostadoše tužne oči
Uokvirene mrakom


03.06.2007. u 17:28 • 12 KomentaraPrint#

subota, 02.06.2007.

Moja


Najdraža mala moja
Tvoje su me crne oči
Provele do raja
Srce otele samoći

Dodiri tvojih vrelih usana
Kao ljetna kišna noć
Dugo me drže izvan sna
Imaju neku tajanstvenu moć

Imaš lijepo anđeosko lice
Koje suze pretvara u bisere
Iz očiju ti svijetli sunce
U njih isparava more

Tvoje crne kose
Vjetrom lako raspletene
Ljubav lako pronose
Kroz oblake kišne

Molim te noćas tiho
Došetaj u moje snove
Snagu mi predaj plaho
Za pobjede nove

Noćas u ljubav zaranjam
Tvojih očiju tražim sjaj
Noćas tebe sanjam
Naša ljubav nema kraj

02.06.2007. u 12:54 • 21 KomentaraPrint#

petak, 01.06.2007.

Zatvoren


Zatvoren u mraku
Zaključan glupostima uzvišenih
Kroz malenu rupicu
Gledam rasklopljeni svijet
Pun prozirne krvi

Dreka, pucnjava, prasak
Tišina, Tišina, Tišina
Ispred moga oka
Ranjenim korakom koračaju
Oni što su trčali

Kraljevi blatnih kruna
Sjajnih oklopa i kaciga
Osljepljeni sjajem mača
Punim srcem
Vješaju svoje duše

01.06.2007. u 15:13 • 45 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



free web counter
------broj upada na blog------ Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
Vase zajebancije na moj racun?

Opis bloga

Facebook Page
Đorđe Balašević's Facebook Page
Promote Your Page Too

Na blogu se nalaze pjesme Tomislava Lalića
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Facebook profil

Za fanove nenadjebive legende
Fan club Đorđe Balašević



Studentska poezija on Facebook


Tajno udruzenje studenata prava:
Capodicapi

Legalno udruzenje studenata prava:

Pravokutnik

Đorđe Balašević on Facebook

Moje pjesme.......

Abeceda tužne ljubavi
O kraju
Moja kurvo, moja svetice
Pusti me u zaborav
Krvariš Zemljo moja
Stranci u vječnosti
Elena je voljela kišu
Kada snijeg zagrne naše staze
Tražeći sjaj
Otvoreno nebo
Supermen
Moram te zaboravit'
Zalutali vjetar
Lijepa dok me ostavljaš
Izgubljen
Kad se soba napuni tišinom
Dok gore sela
Tužna
Sanjao sam tvoje uplakane oči
Tišinom smrznuti pogledi
Ponekad
Dok spavaš ...
Strah
Tihi povjetarac (Jedini u tvojim molitvama
Tamara
Svemir boja
Odraz na staklu
Opet si tu
Nisam...
Zimska
Umaram se
Poslije tebe
Kutija snova
Tmuran dan
Zbogom školo
Mirno spavaj, Slavonijo moja
Zaljubljen u mrak
Okreni se
Ostavljen
Odmorite se ratnici
Sudar tijela
Teska noc
Jutrom
Zakljucavanje proslosti
Lutanje sjecanjem
Danasnja za sutra:Krvlju uprljan svijet
Sve sto sam htio, a nisam
Unoran je Bog
Trebam te
Zlatno sjaj blatna ulico
Prepustanje zaboravu
Srce u boci
Teci Savo, odnesi moju bol
Kad osjetim poglede na tebi
Tren u proslosti
Gledam kako nestajes
Moja
Stapanje s prazninom
Kisa
Zatvoren
Danas dok odlazim
Mogu li zatvoriti oci na tren
Rupa
Zvjezdica
Nocas
Jednom...
7 sati bola
Stisnuta sloboda
Lovac prazne puske
Trag iskrene ljubavi
Trag tuge na jastuku
Neznanci
Mi...
Danas crtam stvari koje nemam
Odlazak u bol
Smak
Karneval poznatih lica
Izgubljena
Stranac
Zelim da me volis
Krik na kraju
Dolje, visoko dolje
Prvi dah.......zadnji treptaj
Povratak Ratnika
Na koncu kraja
Treptaj
Hod po crti
Oluja
Skoci u vrtlog
Tebi
Nekad sam te volio prokleti zivote
Pjevaj
U borbu
Grad boli
O pjesmama
Prekinuta pjesma
Putovanje u zaborav
Vrata
Pakao rata u raju
Sjecanje na tebe
ZASTO?
Cekajuci....
Oci zelene
Daj mi malo sebe
Neshvaceno upucena
Povratak
Samoca
Minuta prije kraja


Ostali blogovi koje treba posjetiti
Moje pjesme za download
Andjeli slomljenih krila
Boja jeseni
Zacarana dolina
Dodir stvarnosti
Zmajska
Kobascity

06 - Sasa Matic 20...


Nesto o meni.....potpuno osobno i nezanimljivo

Ime: Tomislav
Datum rodjenja: 07.07.1987.
Mjesto rodjenja: Slavonski Brod
Mjesto stanovanja: Slavonski Kobas
Trenutno: Zagreb (Dubrava)
Trenutna zanimacija: Studiranje
Hobi: Pisanje pjesama
Naj pjevac: Djordje Balasevic
Omiljeni film: Saw 1


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2011 (2)
Siječanj 2011 (1)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (20)
Svibanj 2007 (23)
Travanj 2007 (35)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Djordje Balasevic ...



bedzevi.com,button,badges,priponke,Odbrao Delo Hadiselimovic



Meni dragi blogovi;
A pa kad sam ti mala
Luda zmaja tj Maja
Ah ta televizija

Moj drugi blog:
Moje pjesme za download

Andjeli slomljenih krila
Boja jeseni
Zacarana dolina
Dodir stvarnosti
Zmajska

Fun club Balašević
Đorđe Balašević forum