Anđeli slomljenih krila

petak, 13.04.2007.

Nekada sam te volio, prokleti živote



Nekada
Sam volio slušati kišu dok pada
Podivljali rat kapljica na prozoru
Brojati koliko ima zvjezda
Gledati igru lišća na vjetru

Nekada
Sam volio gledati topli dah
U hladnim crnim noćima
Volio sam osjetiti strah
Bojati se udarca groma

Nekada
Sam volio vidjeti mjesec kroz maglu
Svjetlo i mirise upaljenih svijeći
Bojao sam se kraja u paklu
Okruglog svijetla u noći

Nekada
Sam tvoju sliku mogao gledati satima
Zamišljati tvoje oči, osjećati dodire
Sad je naša ljubav razliveno vino po ladicama
Što polako i bešćutno sjećanje na nas pere

Nekada
Sam mogao pratiti stope u snijegu
Trčati do iznemoglosti
Sad mi ostaje molitva Bogu
Da ponovo naučim opraštati

Sada
Kad ostade samo zrno tuge
Dani bez sunca i noći bez zvjezda
Tužne oči bez suza i kiše bez duge
I dalje letim al' nemam gnijezda

Sada
Čujem samo plač stare violine
Koju očekujući povrat izgubljene sreće
Sviraju dvije duše umorne
Na vjetru uz upajene svijeće

Sada
Znam da neću plakati
Za na putu izgubljene duše dv'e
Neću se ni moliti
Baš je glupo kad se spozna sve





13.04.2007. u 00:21 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



free web counter
------broj upada na blog------ Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
Vase zajebancije na moj racun?

Opis bloga

Facebook Page
Đorđe Balašević's Facebook Page
Promote Your Page Too

Na blogu se nalaze pjesme Tomislava Lalića
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Facebook profil

Za fanove nenadjebive legende
Fan club Đorđe Balašević



Studentska poezija on Facebook


Tajno udruzenje studenata prava:
Capodicapi

Legalno udruzenje studenata prava:

Pravokutnik

Đorđe Balašević on Facebook

Moje pjesme.......

Abeceda tužne ljubavi
O kraju
Moja kurvo, moja svetice
Pusti me u zaborav
Krvariš Zemljo moja
Stranci u vječnosti
Elena je voljela kišu
Kada snijeg zagrne naše staze
Tražeći sjaj
Otvoreno nebo
Supermen
Moram te zaboravit'
Zalutali vjetar
Lijepa dok me ostavljaš
Izgubljen
Kad se soba napuni tišinom
Dok gore sela
Tužna
Sanjao sam tvoje uplakane oči
Tišinom smrznuti pogledi
Ponekad
Dok spavaš ...
Strah
Tihi povjetarac (Jedini u tvojim molitvama
Tamara
Svemir boja
Odraz na staklu
Opet si tu
Nisam...
Zimska
Umaram se
Poslije tebe
Kutija snova
Tmuran dan
Zbogom školo
Mirno spavaj, Slavonijo moja
Zaljubljen u mrak
Okreni se
Ostavljen
Odmorite se ratnici
Sudar tijela
Teska noc
Jutrom
Zakljucavanje proslosti
Lutanje sjecanjem
Danasnja za sutra:Krvlju uprljan svijet
Sve sto sam htio, a nisam
Unoran je Bog
Trebam te
Zlatno sjaj blatna ulico
Prepustanje zaboravu
Srce u boci
Teci Savo, odnesi moju bol
Kad osjetim poglede na tebi
Tren u proslosti
Gledam kako nestajes
Moja
Stapanje s prazninom
Kisa
Zatvoren
Danas dok odlazim
Mogu li zatvoriti oci na tren
Rupa
Zvjezdica
Nocas
Jednom...
7 sati bola
Stisnuta sloboda
Lovac prazne puske
Trag iskrene ljubavi
Trag tuge na jastuku
Neznanci
Mi...
Danas crtam stvari koje nemam
Odlazak u bol
Smak
Karneval poznatih lica
Izgubljena
Stranac
Zelim da me volis
Krik na kraju
Dolje, visoko dolje
Prvi dah.......zadnji treptaj
Povratak Ratnika
Na koncu kraja
Treptaj
Hod po crti
Oluja
Skoci u vrtlog
Tebi
Nekad sam te volio prokleti zivote
Pjevaj
U borbu
Grad boli
O pjesmama
Prekinuta pjesma
Putovanje u zaborav
Vrata
Pakao rata u raju
Sjecanje na tebe
ZASTO?
Cekajuci....
Oci zelene
Daj mi malo sebe
Neshvaceno upucena
Povratak
Samoca
Minuta prije kraja


Ostali blogovi koje treba posjetiti
Moje pjesme za download
Andjeli slomljenih krila
Boja jeseni
Zacarana dolina
Dodir stvarnosti
Zmajska
Kobascity

06 - Sasa Matic 20...


Nesto o meni.....potpuno osobno i nezanimljivo

Ime: Tomislav
Datum rodjenja: 07.07.1987.
Mjesto rodjenja: Slavonski Brod
Mjesto stanovanja: Slavonski Kobas
Trenutno: Zagreb (Dubrava)
Trenutna zanimacija: Studiranje
Hobi: Pisanje pjesama
Naj pjevac: Djordje Balasevic
Omiljeni film: Saw 1


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2011 (2)
Siječanj 2011 (1)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (20)
Svibanj 2007 (23)
Travanj 2007 (35)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Djordje Balasevic ...



bedzevi.com,button,badges,priponke,Odbrao Delo Hadiselimovic



Meni dragi blogovi;
A pa kad sam ti mala
Luda zmaja tj Maja
Ah ta televizija

Moj drugi blog:
Moje pjesme za download

Andjeli slomljenih krila
Boja jeseni
Zacarana dolina
Dodir stvarnosti
Zmajska

Fun club Balašević
Đorđe Balašević forum