www.andjel.com https://blog.dnevnik.hr/andjel1

utorak, 06.05.2008.

srećica

fascinira me kako neki ljudi rastu...
vjerujem da se svatko može promijeniti, postati bolji ili sigurniji
i promatram jednu osobu u svojoj blizini
strašno je senzibilna i osjetljiva
duša joj je toliko meka, nježna...
sve njeno je ogoljeno dok je još bila dijete
no da ne duljim...
gledam ju kako raste...i gledam ju kako je iz očaja i puzanja po podu
digla svoju glavicu, kako su joj oči veselije, kako misli
kako se preispituje, kako sluša i uči....
sjećam se sati i sati provedenih u razgovorima s njom...
i došlo je do zasićenja
došlo je do te granice da više nije imalo smisla ju podržavati u njenim borbama
morala je dalje sama...sve ostalo bi samo potenciralo njenu slabost
nije htjela sama...
morala sam biti gruba...i prekinuti s njom odnos i pod cijenu da se nikad više ne družimo...
jednostavno sam morala...nisam više mogla nositi njen teret




Image Hosted by ImageShack.us



sva sreća da je pametna..i da je svoju glavicu koristila svo to vrijeme...
da se preispitivala...da se čeličila...
da je počela sama hodati, trčkarati....

danas ...danas ju gledam i divim joj se...
danas ona meni daje vrlo mudre i pametne savjete
danas ona meni nosi torbe kad su mi preteške
i moram priznati da me to toliko veseli da nemam riječi


ne zbog toga što to ima ikakve veze sa mnom...
ne zbog toga što ona meni može danas pomoći...
nego zbog toga da je vidim slobodnu i jaku..
što vidim da je taj svijet kao uspon na planinu...
danas ja nekome dajem ruku da se podigne metar više..sutra netko daje meni ....
i tako rastemo...jedino tako
jer sami ne možemo



Image Hosted by ImageShack.us



dobih jedan divan mail danas o srećici...
i želim reći veliko hvala onoj koja mi je poslala...
ona će se samo smješkati i to me raduje ;)))


hvala svim divnim ljudima, koji kad zagusti, ne pitaju tko je kriv
nego rješavaju problem
hvala ljudima koji su toliko veliki, da se mogu zapitati .."u čemu ja griješim"
hvala svim ljudima koji su toliko veliki, da dio svoje ljepote i radosti dijele s drugima

hvala svima koji rastu zajedno sa mnom



Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>