www.andjel.com https://blog.dnevnik.hr/andjel1

subota, 12.04.2008.

malo o zagrebu

Image Hosted by ImageShack.us


zagreb je grad u kojem se možeš osjećati slobodno


Image Hosted by ImageShack.us


zagreb je grad u kojem možeš hodati u poderanim hlačama ako te volja

Image Hosted by ImageShack.us


zagreb je grad gdje će ti ponuditi ruku ako ti je loše

Image Hosted by ImageShack.us



zagreb je grad koji voli ljude...



a meni je teško ...kad vidim ljude koji ne vole zagreb
sramim se takvih ljudi

gdje god sam živjela...našla sam neke dijelove grada koji su me činili sretnom, i niti za jedan grad ne mogu reći da je odvratan,da su ljudi odvratni


pa tako opet ona priča;

sjedi guuru pred gradom, sa svojim unukom...
nailazi putnik i pita gurua kakvi su ljudi u gradu...
veli mu guru...a kakvi su ti bili u onome iz kojeg si izašao...
loši,grozni,lopovi,ljenčine

sinko ovjde su ti isto takvi ,još i gori

on tužan ode...
naiđe kroz neko vrijeme drugi i pita isto...
guru mu postavi isto pitanju...kakvi su ljudi od kud dolaziš
veli on...pa dobri su,ljubazni,srdačni,milosrdni,prijatelji..ali nisam mogao zaraditi

uđi u grad...ovdje su ti isti ljudi,tako dobri
i čovjek ode....


pita unuk...pa što si jednom rekao jedno a drugom drugo..ne bi li ti trebao govoriti istinu

rekao sam istinu....
u srcu prvoga stanuje jal i mržnj ai mrzit će svakoga
a u srcu drugog stanuje toplina i voljeti će svakoga

unuk se nasmiješi jer je shvatio


Image Hosted by ImageShack.us


ps. slike su moji prvi radovi..tak da imate razumijevanja ;)))
što će reć...nemojte previše pljuvati po njima

12.04.2008. u 02:05 • 17 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>