www.andjel.com https://blog.dnevnik.hr/andjel1

utorak, 25.03.2008.

strah je velika kukavica

e pa... eto, želim otkriti jednu tajnu ;))
u zadnje vrijeme sve vrvi od otkrivanja tajni, i bit ću u u trendu ;))

dakle pišem komentar danas dragoj i samozatajnoj, osmjeh1, koja se ne usudi pisati svoj blog,nego ga ima samo da bi komentirala tuđe (i to u dobroj namjeri)
ona mi reče da baš nema hrabrosti pisati

i sad ..tak ..pišem joj i pokušavaam si predočiti kako sam se osjećala dok sam ja upisivala svoje prve komentare igdje .. i pokušala opisati kako taj strah funkcionira...

strah je strah..ima isti obrazac ponašanja
da li je to strah od ljudi,strah od pisanja,strah od letenja,strah od pauka...
potpuno je identičan, samo je fokus drugi
(nećete vjerovati ali gledala sam emisiju u kojoj prikazuju ženu koja se doslovce boji krastavca ..običnog krastavca - povrće ...rofl)

strah paralizira i ne dozvoljava nam da djelujemo
ne dozvoljava??????

mi mislimo da ne dozvoljava!!!!!!!!!!

mi možemo djelovati..ali MISLIMO da ne možemo!!!!!!!!
i tu je kvaka sa strahom...toliko intenzivno šalje informacije da ne možemo ..da se naše slabašne misli o tome kako bi ipak mogli..ne usude probiti kroz tu havariju

a sve to i nije bitno..nego je bitno djelovanje...dakle strah nas pokušava spriječiti da djelujemo...
a mi mislimo da su nam potrebne kojekakve predradnje da bi djelovali

i tu nastaje kolaps...
ne usudimo se istupiti korak naprijed

što trebamo raditi...
suočiti se sa strahom...
e sad svi to govore..ali što u biti znači suočiti se sa strahom...
to je nekako preopćeniti pojam da bi netko znao što TOČNO treba raditi


dakle treba jednostavno djelovati

ne misliti što će i kako će biti..nego samo djelovati



Image Hosted by ImageShack.us


činjenica jest, da tako nećemo postupiti ako trebamo napraviti prezentaciju pred 50 ljudi, nego da ćemo se lijepo pripremiti za to...
ili u nekom drugom slučaju...recimo skakanju u duboku vodu ;))
no ..pripremili smo se za ono što nam je bitno i uzeli u obzir sve realne činjenice...dakle napravili smo najbolje što znamo..i dalje ostaje djelovati..
no .....nas spriječava i dalje taj strah da nećemo biti dobri..
da i???
pa što ako nećemo biti dobri???
ali ćemo biti najbolji od onoga što smo mogli dati u tom trenutku..ne??
i ako dobijemo negativnu kritiku...razmišljat ćemo o tome..
nije se svijet srušio..
samo ljudi nisu ostali oduševljeni...jer eto...nisu ;))

mi nismo ništa gori niti bolji zbog reakcije ljudi...
mi smo to što jesmo...i korigirati se trebamo svakodnevno...ali naša osobnost se ne mjenja prihvaćanjem ili ne prihvaćanjem okoline


e... a pogotovo ako na ovakvim mjestima pišemo o onome što promišljamo...
tu stvarno nema mjesta strahu....jer ni na koji način nismo ugroženi, doli našeg ega koji može dobiti malo po prstima ;))
svidjelo se nekome ili ne, što ja razmišljam...to nije bitno...
bitno je da je moja namjera čista
možda ću nekoga potaknuti na razmišljanje u pozitivnom smijeru, a i potpuno prihvaćam činjenicu da je nekome ovo glupo, nepotrebno, ili šta već
i ok...
sve je u redu i sve je za pet
moj strah ne vlada ... vlada moje srce s vjerom u Boga

Image Hosted by ImageShack.us


25.03.2008. u 13:47 • 22 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>