www.andjel.com https://blog.dnevnik.hr/andjel1

srijeda, 23.01.2008.

tišina

što se tišinom uči?
gdje joj je mjesto,kome li pomaže?
moje stakleno zvono...moj mir...moj svijet u kojem skupljam snagu,sređujem misli,usklađujem dojmove...kao novinar izrezujući bitno,podvlačeći i boldajući ono što ne smijem zaboraviti...tražim slike koje odgovaraju .....stvaram svoj svijet s kojim mogu pred ljude...
taj svijet oni mogu gledati,proučavati,hvaliti ili kritizirati...jer sve to učinjeno već jest...s moje strane...pročešljano nebrojeno puta i podvrgnuto najstrožoj kritici...vlastitog uma
moj um...nije sam...ima partnera...savjest
ona je ta koja nad racionalnim dijelom stavlja veto ili se samo smješka
ona je ta koja me pita...angelina...zbog koga to činiš?
zbog svoje taštine...ili misliš da ćeš pomoći
zbog svoje naivnosti ili vjere
zbog svoje lagodnosti ili radosti
no nisu ni njih dvoje sami...stalno se konzultiram s Bogom...dajem Mu na uvid svoje nakane,razmišljanja,planove...možda malo i previše..vjerujem da očekuje od mene da budem malo samostalnija...
no ja se bojim da srušim svojim postupcima Njegov rejting, bojim se da ne izgubim "posao",bojim se da novine ne odu u žutu štampu,bojim se da ću nekoga navesti na krivi put...i zato želim Njegov savjet za sve

ali sad je tišina...
nije to tišina pred buru...

već ona tišina koja traje čitavu vječnost...
u kojoj ništa ne učim...samo šutim..ne dajem ništa ...i ništa ne dobivam..




Image Hosted by ImageShack.us


možda se odmaram od buke da bih mogla čuti pjev ptica u gluho doba noći ..možda se odmaram od laži da bih mogla čuti istinu...
možda se odmaram od sebe da bih mogla čuti druge

ne znam...

no šta god da je...neka bude Njemu za ljubav
hvala Ti Isuse i na ovoj tišini



Image Hosted by ImageShack.us

23.01.2008. u 20:49 • 18 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>