www.andjel.com https://blog.dnevnik.hr/andjel1

četvrtak, 10.01.2008.

radujete me

Image Hosted by ImageShack.us





volim zahvaliti ljudima na njihovoj dobroti..jer mislim da je to dar..zar ne?
mislim svatko od nas može biti zločest, hladan, podmukao, licemjeran.. ali kad je čovjek dobar onda je to dar... i za tu osobu i za nas prema kojima je dobar/dobra

i nije dobro kad je čovjek hinjeno dobar... onda uz svu ružičastu notu kojom želi zračiti ... izviru crne sjene i gutaju svaku boju
i pitamo se...kako.. kako sam dobra/dobar a oni mi tako uzvraćju loše...
sve mi se više čini potpuno ispravnim da nam takve "dobrote" budu i tako uzvraćene
ajmo iskreno.. da li bi li mogla voljeti osobu koja mi pokazje "ljubav" a očekuje za uzvrat da joj poklonim auto...da li bi ti?
pa zašto mi onda očekujemo da nas vole ljudi,Bog a pokazujemo "dobrotu" samo onima koji nam mogu uzvratiti



mi jako volimo opravdati sliku svojih postupaka uvijek kroz prizmu dobrote i žrtve... uvijek volimo reći... pa ja sam tako dobra a oni meni to loše uzvraćaju..
zapitajmo se... da li je zaista ta moja dobrota bez rezervi,bez predumišljaja,bez ikakvih namjera
zadnju godinu sam nekako intezivno suočena s tim da u moj život ulaze jako dobri ljudi...

i moram reći....

iako ne znam kako to svima reći...ali eto ja ću ovim putem...i zamoliti Boga da ovu zahvalnost koju osjećam,prenese u njihova srca..
ne moraju nikad ni saznati da je od mene...

moram reći veliko HVALA svakoj duši koja je bila jednostavno dobra... i ne samo prema meni... nego eto svakoj duši koja je bila dobra prema Bogu, bilo kome, prema sebi, prema životinji, biljkama .... hvala koje mi se sad čini tako veliko, da bi svemir ispunilo.... pa ako ne svemir.. a ono nek bude jedan tračak svjetlosti koji će ugledati duša i znati da joj je netko zahvalan na dobroti

Image Hosted by ImageShack.us

10.01.2008. u 23:12 • 43 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>