sufixov kutak

30.08.2007., četvrtak

prestao sam radit. nije mi se više dalo.
možda sam mogao ali nije tu više bio gušta.
sad odmaram malo i pokušavam nešto od faksa napravit.
maloprije sam mailao zadnji versione tog masterpeacea od projekta godi .
pa što bude bit će.
gledao sam dinamo.
grehota.
žao mi je
čak i kao Torcidašu mi je žao.
mala nogometna trivija: sinoć su prije utakmice Liverpoola i Tolousea u čast jenog poginulog dječaka koji je navijao za Everton na Anfieldu pustili Evertonovu himnu. a njihovo rivalstvo je jače od ovog našeg Hajduka i Dinama. nadam se da će ovakvih gesti(bez pogibija naravno) biti sve više.oduševio me ovaj potez jer mi jer u ovoj mojoj nogometnoj persprektivi nezamisliv.još sam u čudu...
ako se i ovo dogodilo možda Hdz i SDP koaliraju.
pa jedan naš kolega hadezeovac bude doma imao i Milanovićevu sliku

<< Arhiva >>