body Numerolo- - 0 0 gija - COOK BooK - Blog.hr body

četvrtak, 04.09.2008.

Numerolo- - 0 0 gija

Nikad nisam bila s brojkama na TI, a kad bolje razmislim, ni na VI. Brojevi su mi cijeli život kao netko kog u milijunskom gradu sretnem dva tri puta slučajno u tramvaju i znam da sam tu ''osobu'' već negdje vidjela. Sjećam se i očajnih postupaka da naštrebam rezultate, ali nije pomoglo. Ni litra rakije, ni instrukcije, a bogme ni spavanje na satovima. Znala sam da se u životu ne ću baviti brojkama, jer sam cijelu svoju budućnost vidjela samo u riječima i bila u snovima i čak napisala svoju prvu knjigu u tim sanjarskim danima. No, kako to već ide, sudbina ili tko već, odvela me na drugi put. Put o kojem nisam nikad čitala, nisam se nikad bavila i koji sam najmanje očekivala.

Image Hosted by ImageShack.us

Ne znam ako se ikad vama dogodilo da se sve stvari u životu savršeno poslože iako niste dobili ono što ste u određenom trenutku u prošlosti toliko željeli. Ponekad razmišljam gdje bih bila danas da se sve dogodilo baš onako kako sam si zacrtala?!

Možda je baš cijela ljepota u tome da se ne dogodi sve onako kako smo planirali, a ironija je što na kraju sve ispadne bolje nego što smo očekivali.


Image Hosted by ImageShack.us

Iako vjerujem da sami kreiramo sve u svojim životima, možda ipak postoji nešto što nas odvede na drugi put. Neki bolji ili lošiji, ovisno kako smo zaslužili. Zato, probat ću i dalje bit ona stara, malo bolja u nekim stvarima i vjerujem da će se sve složit baš kako treba. Kao kada pomislim na nekoga koga nisam vidjela dugo sretnem ubrzo nakon toga. :)



10:30 - Komentiraj ( 25 ) Print - #

<< Arhiva >>



< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





CREDITS

base code: sugarmeemee