body SKripta - COOK BooK - Blog.hr body

utorak, 02.09.2008.

SKripta

Ovih zadnjih tjedan dana bila sam vrlo uspješna. Učinila sam sve što mogu u tome da izbjegnem ono što moram - učenje! Kuća mi nije bila tako čista i blistava, savršeno uređena s mnogo novih silka, detalja i ostalog već dugo. Tijekom ljeta nisam trebala ništa uzbjegavati pa se ni nisam trudila da radim išta drugo osim izležavanja, sjedenja na kavi.,,.

Image Hosted by ImageShack.us

Najgore je kad dođe onaj dan trežnjenja - kad sam već prošla sve faze i samo osjećam veliku žeđ i glad i želim se pokrenuti. Danas se trijeznim, ali još me ništa ne pokreće. Možda da si nabavim role!?

Image Hosted by ImageShack.us

Dobro je bit okružen ljudima koji te vole, da nema njih stvarno bi život bio bezveze. Kad pomislim na njih sve što moram učiniti i nije mi tako teško. Možda nagovorim nekog od njih da mi kupi role?! - Ne? - Šteta, a baš sam se ponadala! :)

13:13 - Komentiraj ( 8 ) Print - #

<< Arhiva >>



< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





CREDITS

base code: sugarmeemee