body 1.9. - COOK BooK - Blog.hr body

ponedjeljak, 01.09.2008.

1.9.

Zaspati - to je jedna od najtežih stvari u zadnjih par tjedana. Bježanje od problema nikome ne pomaže i to je jedna od onih lekcija koje nikako da uspijem naučiti i položiti. Doduše, taman kad mislim da mi se životni prosjek povećava zaglibim opet u neki jarak, ali eventualno drugom nogom.
U trenutku kad sam ušla u kupaonu, pogledala se u ogledalo i osjećala se zadovoljna sobom kao da je sve počelo, neki novi pogled na sve ono što se događa oko mene, neki čudan flash koji te odjednom prisli da progledaš.


- U dečkovoj sam kući i već sam davno prošle sve muke koje je Carrie imala kada je ostavila svoj fen za kosu kod Face. Moja četkica za zube stoji u onoj čašici gdje i kaladont dulje nego što sam se ikad nadala ili pomislila. S vremena na vrijeme pojavi mi se neka sumnja i pitam samu sebe jesam li dobro izabrala, ali to je normalno, zar ne? Ili?


Ukratko, ljubav je zajebana stvar, ali u principu jedna od najjednostavnijih. Naravno, kao svako drugo dijete kad gledam brak svojih roditelja, savršeno sam si odredila ono što ne želim. Ne želim da bude ovakav, onakav, da svaki dan moram podsjećati muža na najmanje sitnice, ne želim da...i mogla bi tako u nedogled. Brak mojih roditelja u mojim očima nikada nije bio loš i uvijek sam se hvalila time kako su moji mama i tata već 30 godina u braku. Sve do dana kada sam bila dovoljno odrasla i shvaćala sam svoju majku kada mi je rekla da ne može garantirati da će ostati s mojim ocem. Isprva sam burno reagirala jer ih oboje neizmjerno volim, no gledajući svog oca iz pozicije nečijeg životnog partnera bila je ružna zamisao i u potpunosti sam razumijela svoju majku. U prvom planu, ne razlikujemo se od drugih obitelji. Otplaćujemo kredite i redovito varimo kraj s krajem, ali se drže. Nikad mi nije bilo loše. Znala sam doći u Zagreb s 30 kn u džepu, 20 na kartici i razbijati glavu kako da preživim tjedan dana s 50 kn. Koliko god strategija imala, nijedna nije opstala duže od 2 dana (pitam se zašto!?). U tim trenucima znala sam tko su mi pravi prijatelji. I gospodin koji leži u susjednoj sobi dok ja ovo pišem jedan je od njih. Nekada savršeno razumljiv, nekada čisti misterij. Zašto baš blizanac od stotine drugih vaga koje su prošle kroz moj život?

....

14:34 - Komentiraj ( 0 ) Print - #

<< Arhiva >>



< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





CREDITS

base code: sugarmeemee