moj pogled na svijet

"

10.11.2004., srijeda

°˘°bEaUtiFuL dAyYYy°˘°

ello...evo,meni je GREAT!
Baš sam došla from school,dobila sam 5 iz prirode,nastavnica iz matiše mi se smilovala i izbrisala mi jednu od četiri kulje koje sam imala!
Weeeeeee!
Što se tiče ljubavi,zaljubljena sam u istu osobu...
No,Alina mi rekoše vrlo čudnu stvar...
Jučer smo se mi šetale kraj jednoga dućana i tamo smo vidjeli Iggya,Pekija,Roju,Maura itd..
Oni su se tolikom silinom bacili na mene da sam zamalo pala...Njih DEVETORO!
Jebote!
I Alina mi je onda rekla da sam ja poput magneta (onda to mora biti jedan big magnet)...
JA?POPUT MAGNETA?
Ja sam više poput komada wc papira.Bezvrijedna,ružna,itd....Waah...
Sutra je već četvrtak...Ou jea...
Iako u subotu neam baš šta raditi...U Skippera idemo tek slijedeće subote.
Ahhaaa...sjetila sam se što bih mogla raditi....
S H O P P I N G!!!
Iznuđivat ću lovu od fosilke...HEHEHEHEHEHEEE...
Htjela bi si kupiti nešt od šminke,,,a ak ne to onda roba..robicaaaa....
Iako mi gvore da iam totalno normalnu težinu,ja smatram da moram na dijetu.
Oh,i forgot,u petak idem na šišanje
Stari mi sluša LED ZEPPELIN?
On bi trebao slušat mjuzu za pogreb (ajd ok ima 46g. al izgleda ko retardirana sova sa gipsom na nozi i cigaretom u ustima...)
Danas se omalovažavam.
Tipično za mene.
Al to ne znači da sam loše raspoložena,baš naprotiv...
Đubrex mi je dala dvije supercool kemijske...Hvala,Golesh,iliti Antonia!
Ajte ljudi aj mast gou...ciaoooooooooooo...

- 19:49 - ma komentiraj srce moje (8) - sta ces trosit papir na ovo kad mos obrisat guzicu s njin - (s)permalink

<< Arhiva >>

< studeni, 2004  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

žderite okicama

mAj fEjVrIt mJuZiK (pictures by:denza)

~cool izreke~