moj pogled na svijet

"

03.11.2004., srijeda

°jEeEeEe°

Fosilka mi rekoše da ću na zimske praznike moći ići u Zagreb!Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Ako je itko od vas iz metropole ili će zimske praznike provest tamo,mogli bi bacit i koju kaficu...
Ali što se tiče klizanja...
ništ od toga jer sam smotani kreten. I am
I tako ćete u Zg imati još jednu zelenooku ,smeđokosu kretenku.
Ajme moram jedanput uzet taj fakin digitalac ili barem skener pa vam pokazat nešto slikica Moje Odvratnosti i company.
Ajme definitivno imam predugu kosu
trebala bi se malo podšišat...
I usput trebam uštedit za shopping..
treba mi nekoliko stvarčica iz Benettona...Wee...
Idem radit nešto glupo...Spremat kolače!Aj ok...Danas su na meniju čupavci..Mnjam...
Možete doć kod mene na kolače...
Ajte bye.Voljim vas
komentirajtee...
- 16:41 - ma komentiraj srce moje (5) - sta ces trosit papir na ovo kad mos obrisat guzicu s njin - (s)permalink

<< Arhiva >>

< studeni, 2004  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

žderite okicama

mAj fEjVrIt mJuZiK (pictures by:denza)

~cool izreke~