moj pogled na svijet

"

02.11.2004., utorak

˛°˛uff,uff...˛°˛

kako cte me nahvaljilji....cila sam se zacrvenila..
inače,danas je jedan od onih dana..."Kad Ani nešto padne na pamet Ana to mora učinit makar to bila najveća glupost na svijetu"...e pa takvih dana...
Nedajbože da me pukne da odem u London,kako sam sad munjena,to bi se moglo i dogodit!
Znači,danas nisan ni spafala nego san još oko 6,20,po mrklom mraku išla ŠETAT!!
I šetam ja ko manijak
dok su me ljudi vjerojatno začuđeno gledali sa svojih balkona...Ali to nije sve...Nazvala me frendica u 8 sati i natjecale se mi ko će smislit munjeniju ideju...i palo nama na pamet da se prošetamo centrom grada u PAPUČAMA...
I krenile mi,ona je imala papuče na Scooby doo-a
a ja sam imala neke sive na zečiće...Ljudi nas gledaju...UPS,pardon,gledaju naše noge...i sve se to nebi ni tako loše završilo da nismo sreli njezinog bivšeg...Počeli smo bižat od njega nasred kolodvora,a pošto sam ja šlampavi kreten
zapela sam papučom za neku babetinu i rasula se po podu dok mi je papuča bila nekoliko metara od mene...Jebate kako san se cerila...
i tako,uspile smo pobjeć od njega,ušle smo u bus...
Hehe,stvarno munjen dan!
Sad me puklo da pravim kolače
pa sad nešto s mixerom mutim...
jebote koja sam ja luđakinja...
A barem sam se nasmijala...
Pa,komentirajte...
kIsS
- 18:18 - ma komentiraj srce moje (6) - sta ces trosit papir na ovo kad mos obrisat guzicu s njin - (s)permalink

<< Arhiva >>

< studeni, 2004  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

žderite okicama

mAj fEjVrIt mJuZiK (pictures by:denza)

~cool izreke~