moj pogled na svijet

"

01.11.2004., ponedjeljak

`˛`pItAnJcE i SrAnJcE´˛´

jel vi primjećujete nešto na mom blogu?
nisam valjda sjebala bljog...
jebi ga...
kod mene nema ništa novoga...
Zapravo,da!Zvao me Dosadni Debil sa Dramske i reko mi je ak ovaj put ne dođem da neću moć ić više,iako sam vrlo talentirana...
a znate kaj sam ja njemu rekla...?kad je on to meni rekao,ja njemu kažem-pogriješili ste broj
whahahaha....Koji kreten..
Danas mi je Ruben iliti Rugoben poslao SMS da dođem oko 17 kod stare pošte...BUHAHAHAAHAH...s njim?
Fosillka mi ovdi prigovara...
ma koga briga...
Danas sam si isplela pletenice i kupila sam si novi ruksak za skul (Eastpak,jeeeeej!)...
Sinula mi je kul ideja..
Pošto vam je u nas "običaj" potpisivat likove na torbu,guess what?
Iden ja vas potpisivat!
Tako da,i ako ne budete više pisali blog,da vas Anchica nikad ne zaboravi...
Koja munjena ideja..
ali ostvariva...
aj idem potpisivat...Pitanje je oće li mi stat,jer imam way too much potpisa...
Kisssssssssss
anna
- 15:42 - ma komentiraj srce moje (4) - sta ces trosit papir na ovo kad mos obrisat guzicu s njin - (s)permalink

<< Arhiva >>

< studeni, 2004  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

žderite okicama

mAj fEjVrIt mJuZiK (pictures by:denza)

~cool izreke~