moj pogled na svijet

"

31.10.2004., nedjelja

˛˙˛Za NeKoLiKo MiNuTa Će dRaKuLa˛˙˛

a Anchi još ovdje visi za kompom..
inače,otkrila sam da imam 148 vajrusa...
a JA VAMA dajem savjete...buhahaha...inace,fosil je išao skenirat komp i kad je našao sve te vajruse zamalo mu srce nije stalo!
ah,stari ljudi...
Inače,sutra nam dolaze u posjete oni kromanjonci(tj.deda i baba)
nadam se da će mi donit nešto love...
ma nema veze...ionako ne ostaju dugo...
Kupila sam si bjutiful naušnice
samo što mislim da mi se rupa na uhancu začepila...faaaak
Sad je došao fosil i počeo mi nešt pizdekat...ma cijeli se uspizdio...
jebemu Dominik me jučer zvao na mobitel sa rođakovog broja
pa me nasmrt preplašio...
jebiga...a šta se može...

Kompjuter mi šteka...grrr...
počeo mi je drakula....
komentare provjeravam odmah poslije drakulinja,pa zato,ne štedite se...
KISSSSSSSSSSSSS

- 21:09 - ma komentiraj srce moje (6) - sta ces trosit papir na ovo kad mos obrisat guzicu s njin - (s)permalink

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

žderite okicama

mAj fEjVrIt mJuZiK (pictures by:denza)

~cool izreke~