moj pogled na svijet

"

31.10.2004., nedjelja

˛`˛pOsT zA pOsToM˛`˛

A jebiga šta ću kad ne mogu zaspat...
A najgore mi je kaj sutra moram ostat kuci
Koji drek...A ionako će sutra bit loše vrijeme
Danas puuuuno mislim na sve one slatke tipove...
a prisjecam se i ljeta...jebiga...preplaviše me emocije..
i tako,buduci da se pomakao sat,ljeto je službeno totally finished.
na moj mobach dolaze chudni pozivi...od nepoznatih brojeva...
zanima me ko je to...
inache na tulumu sam malo previshe pojela...
pa sada osjećam poriv da izrigam cijelu autocestu Split-Zagreb
moram se sutra pothitno otuširat
jer sam na tulumu plesala ko manijak
usput,kad sam došla kući,okušala sam se i u karaokama
zvucim kao mjesavina pokvarene ploce i polucrknute mačke
a sad...sad chu vjerojatno ici u krpe
i naspavati se kako treba...
ovo je zadnji post do 12...
tad vas opet ceka ThE HeLL oF mY bLoG
love ya
- 04:31 - ma komentiraj srce moje (7) - sta ces trosit papir na ovo kad mos obrisat guzicu s njin - (s)permalink

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

žderite okicama

mAj fEjVrIt mJuZiK (pictures by:denza)

~cool izreke~