moj pogled na svijet

"

29.10.2004., petak

˛˛˛BaD gIrLs˛˛˛

Pod "bad girls" mislim na cure koje se ponasaju drukcije od vecine svojih vrsnjaka(puše,piju,pa čak se i drogiraju...)
Ja sam žestoko protiv droge.
Alkohol je u ovim teen godinama jedna faza,tj. isprobavanje,eksperimentiranje,pa i da imam išta protiv toga,jednostavno bi bilo previše argumenata protiv.
Ali cigarete...mogu pravo reći da mi se to odbilo o glavu.
Dođoh,zapalih,najebah! :D
A stvarno,moj stari je odlučio živjeti zdravim životom...Ali ja ipak ne vjerujem da je šopanje abnormalnim količinama voća i povrća zdrav život.
Čak i ja živim zdravije od njega! :D

Ako su "loše cure" cure koje se druže sa starijima,hodaju s dečkima i svaku prijestupnu puše,onda je 99% cura "bad".
U to ja ne vjerujem.
Ja nisam takva.
Iznenađuje me kako ljudi imaju tako krivo mišljenje o pojedincima(pritom ne mislim samo na sebe,već i na ostale cure)...

Inače,moj savjet za vas je:

JeDnOm Se ŽiVi!!
I zato iskoristite teenagersku dob najbolje što možete!

KiSs,,,,,,,,,,
Hannah

- 11:47 - ma komentiraj srce moje (0) - sta ces trosit papir na ovo kad mos obrisat guzicu s njin - (s)permalink

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

žderite okicama

mAj fEjVrIt mJuZiK (pictures by:denza)

~cool izreke~