moj pogled na svijet

"

27.10.2004., srijeda

˛˛˛MoJi PjEsMuLjCi˛˛˛

...
Suza

I ove večeri došao si mi u snove
Tvoje crne oči
Opet su se pojavile
U mome srcu
Bile su tako stvarne
Osjetila sam iznova
Toplinu tvoga pogleda
I sav led
Kojim je okovano moje srce
Otopio se...

U ranu zoru
Kad hladan zrak se širi gradom
I kad kapi kiše lupkaju o okna prozora..
I tada ima nešto što me grije
Sjećanje na tebe

Prolazim pored one stare kuće
Gdje sam te često viđala
Opet čujem zvukove...
Tvoj promukli glas
Kako odzvanja ulicom.

A sada...
Sve je tiho.
Vjetar je uskovitlao jesenje lišće
Na hladnom pločniku
Ne čujem glasove...
Samo zvuk lišća
Kako šuška

Tebe više nema...
Zvuk postaje tiši...
Tišina vlada...
Vjetar se stišava...

Na suhi,izgaženi list
Pala je kap.
Moja suza
Namijenjena tebi

by:ja


- 00:29 - ma komentiraj srce moje (3) - sta ces trosit papir na ovo kad mos obrisat guzicu s njin - (s)permalink

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

žderite okicama

mAj fEjVrIt mJuZiK (pictures by:denza)

~cool izreke~