moj pogled na svijet

"

26.10.2004., utorak

```RTL pRoGrAm```

Otkad je na naše male (ili velike,ovisi kakav ko ima TV :)) ekrane došao RTL,imam dodatan razlog da visim na Internetu 0-24.
Moram priznat,neke serije su zaista fenomenalne,npr. "Dadilja" ili "Sabrina",ali njih gledam isključivo kad sam u teškoj depri i treba mi malo humora.Ona "Osveta ljubavi" je shitenzi,ali kad već ima onako lijepe glumce...Eeeee...to je JAKO dobra strana..Ali najkatastrofalnija im je ona "Zabranjena ljubav"...Gora je od "Big Brothera" i onog pedofilskog doktora zajedno!
Kako netko može trošit novac na te gluposti?Ta serija je gora čak i od one na Novoj...kak se ono zove...a daaa "Villa Maria"...
Baš su mi jučer bile frendice kod mene i gledale smo "Zabranjenu ljubav"...Koji je to sprd bio,fakat sam se nasmijala!!
A najgore je to što u kadar ulaze i ovi što su zaduženi za pozadinu,pa su zvukovi iz serije ovakvi:
Glumac:Ali ja te voliiiiiim
Radnici:Dragooo,Draaagooooo,nešta je palo!
Glumica:Molim te,shvati da ti ne uzvraćam osjećaje...
Radnici:Bog te mazo!Ovo će sve popadat,mrš u pičku materinu neorganizirani tako!
Glumac:Ali zaštoooo?

itd.
Od savršenih 100% kvalitete sapunica,ovo Zabranjeno sranje po mom mišljenju zaslužuje nekih 0,01%.
Tako niskokvalitetnu seriju nisam već odavno vidjela...A SCENARIJ??HAHAHA...to je tek najveca glupost!
Npr. glumica A i glumica B su u jednoj epizodi kao ono najfrendice,grle se,itd.,a u drugoj epizodi već počinju s karate i tae-kwon-do potezima.
I CANNOT BELIVE IT!A što nam drugo preostaje nego davati ironične komentare na račun naših neuvjerljivih glumaca...

Komentirajte,ako hoćete...uff,moram promijeniti malo moju Listu Naj Blogera il kako vech...
Kisssssssssssssss from Anuška

- 23:52 - ma komentiraj srce moje (1) - sta ces trosit papir na ovo kad mos obrisat guzicu s njin - (s)permalink

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

žderite okicama

mAj fEjVrIt mJuZiK (pictures by:denza)

~cool izreke~