moj pogled na svijet

"

26.10.2004., utorak

¨¨¨LJuBaV i OsTaLe MaNiJaKaLnE pOjAvE¨¨¨

a rose 4 U...
Ja inace nisam tip osobe koja cini gluposti zbog ljubavi...Ali kad me netko jako zainteresira...eee...onda postajem manijak...Sad,trenutacno ne hodam s nikim.Odlučila sam si uzeti predah.Non-stop neke veze,svađe i sranja...Želim malo odmora...Zgasit ću mobitel na par dana...Kako me živcira ova konjusina koja me nonstop zove...Kad otkrijem ko je to,skratit cu ga za glavu!
Inace,htjela bih upoznati nekog novog,iskljucivo za prijateljstvo...
Ma boli me,zensko ili musko,Njemac ili Rus...Vazno da je odan i iskren...
Ma o cemu ja govorim?
Imam previše prijateljica,ali mislim da nijedna nije prava...
Kika mi je super ženska,ko sestra,ali koji put neke njene sitne mane znaju izaći na vidjelo.
Franka i ja se cijelo vrijeme prilagođavamo jedna drugoj...Mozda je to njoj OK,al ja ocekujem da ce me prijatelji prihvate onakvu kakva jesam...Znaci,ona mi nije ni "p" od prijateljice!
Alina mi je odlicna,nije škrta,čuva tajne..al smeta mi kad uvijek trči za Kikom i Frankom..Znači,pokušava se uključiti u "glavnu" grupu.No,to joj očito ne uspijeva :D..Baš se pitam,ko će kog odjebat,ona njih ili oni nju...Oklada :)
Zamijetila sam da mi chak ostavljate komentare!
E pa hvala vam...Tangerine,tebi pogotovo...
Naslov ovog posta je ipak ljubav,i iako ste u gornjem dijelu ovog posta procitali da zelim pauzu,to me ne sprečava da se opet zaljubim. :D
Jebemti kad sam zaljubljive prirode...Taj novi lik,nazovimo ga Y...Tako je zgodan...A jebiga...Ja nikad ne chinim prvi korak...A ne vjerujem ni da cu sada...Pokusavam namjestiti mojoj frendici Kiki i mom poznaniku Perkovu koji širi glasine da sam hodala s njim,a to NIJE istina...
Opet me hvata nesanica...
Inace,pocela sam bit strastveni obozavatelj The Ramonesa...I prije sam cula nekoliko njihovih stvari al nisam obracala bas neku pozornost na to..
Kad se sjetim da se sutra moram ustat u 9.00 zbog fakin matematike,padne mi mrak na okice.
Idem probat nac slike za postove...
Ako nemate gdje drugo ostavljat komentare,feel free da ih ostavite ovdje.
Pusaaaaaaaaaaaaa
- 02:09 - ma komentiraj srce moje (0) - sta ces trosit papir na ovo kad mos obrisat guzicu s njin - (s)permalink

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

žderite okicama

mAj fEjVrIt mJuZiK (pictures by:denza)

~cool izreke~