moj pogled na svijet

"

25.10.2004., ponedjeljak

˙˙˙VeLeČaSnI˙˙˙

Mrzim vjeronauk...Danas me 2.sat pitala hrvatski.Briljirala sam(nazalost nije bilo za ocjenu,al nema veze).
3.sat smo imali ingliš,i bilo je za mene solidno.Minus iz vladanja(tipično za mene)...
No to što me šokiralo bio je vjeronauk...Tip (fra Penis) je pregledavao radne,i ja sam ispunila bar 5,6 strana.No,meni i ovim jadnicima koji su zaboravili radnu,dao je aša.
Koji GAY!!!
Ajmo svi mrzit mog velečasnog!Never mind,zadnja dva sata me zaboliše trbuh-boli me još od jučer,pa sam otišla proklinjati Penisa (Denisa)u miru.
Čak sam ga i slikala tako da svi možete vidjeti kako je prekrasan(vidi sliku)...
No,dosta mržnje i bijesa...ajmo sad na ono malo ljepše...ljuuuubaaav...
Kad smo kod ljubavi,danas sam vidjela jednog lika kojeg znam samo iz viđenja,a uvijek me gleda.Nice...Bio je s nekim frendovima,većinu ih poznajem.Srela sam i jednog novog u mojoj školi...koji °KOMAD°!
On me pogledao...jooj bilo mi je tako neugodnooo...tip je gledao u mene barem 10 sekundi...bojala sam se da će se zabiti u stup :roll
Možda sam imala nešto na licu?Ma nema veze,uglavnom,od sad pa nadalje ga izbjegavam.Zašto?Jer se uvijek kad on prođe bojim da ću se osramotiti(što je za mene česta pojava),i dosta mi je toga...
Glupo mi je praviti se pred nekim.I čini mi se da taj tip i nije toliko sramežljiv,pa bi mi mogao dobaciti i neki "NJEŽNI" komentar (citiram Branka:Dušooo,kad ćemo se pokarat?!!!),a to NE ŽELIM...mrzim macho tipove...Yuck!
Možda možete očekivati još jedan post do kraja dana.
Ako ćete komentirat,komentirajte.
Voljim vas.....
- 19:02 - ma komentiraj srce moje (1) - sta ces trosit papir na ovo kad mos obrisat guzicu s njin - (s)permalink

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

žderite okicama

mAj fEjVrIt mJuZiK (pictures by:denza)

~cool izreke~