utorak, 10.05.2011.

Kako vrijeme brzo prolazi...

Ajme meni... Od mog zadnjeg posta je prošlo točno 6 mjeseci, pola godine. Kako mi vrijeme prolazi i kolko stvari se dogodilo...
Jedna od njih-starci mi se rastaju. Onak great stvar -.-' Al oke... Neda mi se sad razmišljat o tome.
Preselila sam se u Zagreb, prije sam živjela tam kod Velike Gorice. Pa već dulje vrijeme idem i u novu školu i tak... Al navikla sam se i sad je već sve oke, osim tog da imam dosta za učit. U srijedu pita zemljopis a ja nisam niš počela učit, a fkt ima puno. I znam da sad nebi trebala bit tu i pisat ovo, ali mi se nedaa! Nemrem se uopče nagovorit da počnem učit jer si mislim da nebum više ni stigla ni niš... Kak vi to napravite, mislim kak se nagovorite na učenje i naučite u kratko vrijeme?
Ljubav, ljubav, ljubav..... kaj da kažem. Nema niš posebnog. Još uvijek mi se sviđa onaj isti... Pričala je s njim njegova sestrična koja je meni jedna od najboljih frendica. I onak ga je pitala zakaj nemre pričat normalno samnom i reko je nekaj čeg se ona nije sječala. I onda sam ga ja jednom pitala al je samo onak začuđen pitanjem zašutio prvo i reko onak: Ne...Ne znam. Debil! Taman se usudim pitat ga i to i onda mi tak dođe. Možda nije velka stvar al opet... A ne znam kaj bi još rekla, kolko toga se dogodilo a ne znam više kaj da kažem >.< A idem se ja sad


09:38 | Komentari 2 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.