utorak, 10.08.2010.

Eej

eej kak ste kaj?
Bio bi red da napišem novi post,pa eto.
Evo jučer sam se vratila s mora,bila sam na Hvaru.
Bilo je lijepo i brzo su prolazili dani.
Uskoro mi je ročkas!Već se veselim totalno,ali ne zbog poklona,
to mi niti nije toliko važno.Nego da se podružim malo s frendovima i obitelji =)
Danas idem kod frendice prespavat,veselim se =)
Vrijeme je lijepo kolko mi se čini,sviđa mi se.:)
I da...kupila sam si novu narukvicu! =P
Želim par nove robe,makar već i imam dosta zapravo.Al kaj češ...
I nove starke,lijepe crvene želim.
Kupila sam si knjigu Kratki drugi život Bree Tanner.Sviđa mi se,kao i sve knjige od Stephenie.Jeste ih vi čitali?Jel su vam dobre?
I pročitala sam Sestre po trapericama,ali tek prvi dio.Predobra knjiga,preporučujem dalje ;)
Hmm...Neznam više kaj da pričam.Rađe ću napisat novi post kasnije nego da sad pišem gluposti.Onda čujemo se.
Pusaa :*
Byby :)


09:52 | Komentari 18 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.