srijeda, 21.07.2010.

What Is Love??

Heej ljudi.Kak ste kaj?

Danas mi se dogodilo nekaj loše.Mislim zapravo ne meni,nego nekaj kaj je za mene loše...
Ugl. dečko kojega volim 6 godina ima curu.Vratio se s mora i s njom je.
Zapravo mi to niti ne smeta toliko,zato što ga napokon možda zaboravim.
Ali da vam sve o nama dvoje pričam traje predugo.
Ja njega volim tak dugo,ali neželim biti s njim zato što su nam obitelji toliko povezane,da se bojim da ako bi prekinuli da nebi bilo pucanja između našega prijateljstva.
Znam teško me je shvatit.No sad je sve gotovo.On je mene isto jako dugo volio,ali ja to nisam iskoristila.I sada je pekasno.
Danas kada sam vidjela na fejsu da je s njom sam bila sretna.Sretna kaj si je našao nekoga kojega voli,kaj ima curu i kaj je sretan.Ali sada nakon par sati zapravo shvačam kaj to znači da je s njom.I sada sve više o tome razmišljam.Susjedi smo,a moram se ponašat kao da ništa nije,on zna da mi se sviđa ali ja sada neželim pokazat da sam tužna zato kaj on ima curu.
Uopće neznam jel ćete me shvatit,al boljeg objašnjenja nemogu nać.
Ajde idem ja,
Papa :)
Puseek :*


21:12 | Komentari 18 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.