< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari yep/nope

by °Sweetest girl°

O meni...

Ja sam jedna cujica: Ana..
Imam 13. godina...
Živim u Milanovcu..
- (predgrađu Virovitice)
Rođena sam 07.09.1995.god..
u Virki..da, da...
Idem u the best 7.a. raz..
OŠ. I.B.M Virovitica...aha..
Frendovi i ostali piplsi me još
zovu: AnChy,Anuška,Rajsna,
Anđele,Rajnovička
(to ne volim)
Banana,Afrodita,Jozefina...
Mala..baš i nisam..lol..itd..
I to bi valjda bilo to..
Pussu šaljem!!!

Me!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....Ana je....
-Vesela
-Uvijek nasmijana
-Pametna..aha
-Pričljiva
-Ponekad sramežljiva
-Zabavna..lol
-Luda curka
-Nekad perverzna..hehe
-Romantična
-Zaljubljena..=)
-Veliki optimist
-Voli pomagati drugima
-Uvijek spremna saslušat...
...itd...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Ana voli...
-Svoju obitelj
-Boga
-Svog mawog bracu
-Frendove
-Frendice
-Čokoladu..narafno...
-Gledat filmove
-Mučit ljude
-More
-Dečke
-Pričat
-Tračat..aha
-Mob
-Net
-Putovati
..
...itd.
Image Hosted by ImageShack.us

....Ana ne voli...
-Laž
-Psovanje
-Kad joj netko sere u facu
-Kretene
-Školu
-Preseravanje
-Nastavnike/ce (samo neke)..
-Učiti
-Čitat
-Kad nemam kn na mobu
-Umišljene ljude
...itd...
Moj msn:
mawaana79@windowslive.com

Image Hosted by ImageShack.us

...Frendovi/ice...
Nona, Plavusha, Tenchy,
Ivy,Valle, Melly, Dora
Martina, Ana S., Ana M.,
Željka, Dana, Sandra,
Tonka,Roby, Ludmi, Ana,
Tina, Ivana, Jelena, Sanja,
Boky,Zubby, Dežo, Puppy,
Fran, Zec, Đixx, Tripsy,
Kršo, Brko, Gogy,
Wewe, Jaro, Moxy,
Marko, Stjepan, Pleša,
Dodo, Caky,Luka 1, Darko,
Ivan, Niđo, Jakov,
Luka 2, Stipa, Zlajo,
Mateo, Leon, Messi..

-Ima ih još Puno...
Šaljem svima big kiss!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Nona - srce moje.=).....
Dežo - moj muž... lol.....
Tinica - seka moja vejika.....
Caky - sjatkiš.....
Nona&Brko.....
Boky - braco moj mawi.....
Matea.....
Tamara.....
Marko iz Zadra.....
Wxy.....
Dodo - crazyčak =).....
Vana&Nata.....
Anchy.....
Tinica&Tommy.....
Tonka.....
Dora - sjatkica.....
Fenomenalan.....
Hrco.....
Martina - ljubaf moja mawa.....
Mare&Anny.....
Stefy.....
Ivana.....
Rock queen.....
MaLi JeBeNi.....
Mala ludacha.....
Predivan blog u čast Toši.....
Mala zajebana.....
Mladen.....
Dark angel.....
Wanna dance with me?.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Muška teorija…
Jučer.... sam te želio…
Danas.....te imam…
Sutra.....te ne poznajem…
Image Hosted by ImageShack.us

×Neka mi oproste svi mladici
Jer sam njega zvala
najdražim neka mi oproste
sve ružejer sam njemu ubrala
najljepšu.Neka mi oprosti sudbina
kleta jer sam zbog njega
nesretna.Neka mi oprosti on
Jer sam ga ludo voljela!!!!×
Image Hosted by ImageShack.us

Zbogom ljubavi moja,
noćas sam jača od tuge...
Zbog tebe krijem suze,
i moje patnje duge...
Zbogom dragi neću te kleti,
zar može duša bolna voljenom
da se sveti...
Idi nek te sreća prati,
ne pitaj više za mene,
ja cu se sjećati tebe
dok moja duša diše...
Zbogom sudbino moja
nosit ću te sa sobom...
U jesen ruže venu,
a ja ću vječno za tobom...
Tiho me se iz grudi jecaj ote,
"ŠTO MI TO RADIŠ PROKLETI ŽIVOTE"...
Image Hosted by ImageShack.us

...znam dragi kako ti je
dok čitaš pjesme moje.
Pisala bi još tužnije
da rasplačem srce tvoje.
Pjesme su mi pune bola
svaka od njih nešto znači
zato dragi kad ih čitaš
''suzu pusti, al ne plači''.
Vječno ću to spominjati
u tuzi i samoći
usamljenog jednog dana
od mene ti ćeš poći...
Tek tada ćeš shvatiti
što su to boli
jer baš nitko neće biti
tako jako da te voli...
Sjetit' ćeš se cure
iz koje još ljubav zrači,
sjetit ćeš se riječi
''suzu pusti, al ne plači''...

...jednom kad vjetar ponese
s tobom sjećanja koja bole,
jednom kad te ostave,
svi koji te vole...
jednom ako te povrijedi jako,
jednom ako te svi zaborave, ako...
ne pitaj kuda i kako...
jednom ako ti zbog svega
srce postane hladno poput stijene,
sjeti se da zauvijek imaš mene...
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Učitelj: Kako se zoveš?
Učenik: Jebo Jebić!
Učitelj: Molim?
Učenik: Pero Perić!
Učitelj: Što smo zadnje učili?
Učenik:O Vladimirovom sexu
Učitelj: Molim?
Učenik:O Vladimiru Šeksu!
Učitelj: I još...
Učenik: O kurcima..
Učitelj: Molim?
Učenik: O Turcima...
Učitelj: Šta ti je mama?
Učenik: Jebačica
Učitelj: Molim?
Učenik: Pjevačica!
Učitelj: Šta ti radi tata?
Učenik: Jebe brata!
Učitelj: Molim?
Učenik: Farba vrata!!!
Učitelj: Šta ti radi sestra?
Učenik: Čačka pičku!
Učitelj: Molim?
Učenik: Čita Gričku.
Učitelj: Marš k ravnatelju!!!
Učenik: I jebo muda...
Učitelj: Molim?
Učenik: Ne znam kuda...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Mala
Nemoj nikome nikada reci
da je postojala jedna "mala"...
Da je bila tvoja...I sve ti
dopuštala, sve dala...
Nemoj nikome nikada reci da si
otišao iz njezinog života kao tama...
Nemoj im priznati nikad da "mala"
je ostala sama...
Nemoj nikome nikada reci da je
plakala i patila...
Da si joj značio, a nije te vratila...
Nemoj nikome nikada reci
da "mala" trebala te...
I da "mala" bojala se...
Svega čega bojiš se...
I kad gledaš "malu"...
Ona gleda te...
I kad druge žele te..
.Ona ne da te...
nemoj nikome nikada reci da
je ponos uništio sve...tko zna
hoće li opet sretna biti?
nemoj nikome reci, molim te...
nemoj nikome nikada reci da su ti
govorili da za tu "malu" nisi...i nemoj
im nikada reci, da su je pitali:
zaljubljena ti si?
nemoj nikome reci da je
morala reci NE...iako zaljubljena
bila je...
nemoj nikome nikada reci
da bio si joj sve...i nemoj im
reci kakve bile su noći te...
kad si "maloj" ulazio u snove...
kad bila je sigurna da trebaš je...
a ti si bio sretan...
nisi znao za putove tuge...
nemoj nikome nikada reci,
da njene noći bile su duge...
nemoj im reci da je "mala" zbog
tebe sve izgubila...jer bila je sretna
dok te je ljubila...
i nemoj nikada nikome reci
da si "malu" bar malo volio,
da si ju za oprost molio...
samo im reci : zaliti neću ali,
nemoj nikome nikada reci da
nakon svega..."mala" ti želi sreću...
i želi te bar kao prijatelja
želi da joj kažeš sve...
nemoj nikome nikada reci da "mala"
nije mogla reci ti NE...i nemoj im reci
da "mala" još uvijek za tebe diše...
da "mala" zbog tebe umire...
i zbog tebe stihove piše...
nemoj nikome nikada reci
da "mala" zbog tebe sja...
i nemoj im, molim te, reci...
da ta mala sam JA...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 25.12.2008.

..All I want for Christmas is YoU...=)

I don`t want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don`t care about presents
Underneath the Christmas tree..
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is YOU…


E pa ljudi evo mene..Božić jee..daa…heh..sve tako brzo prošlo..
još malo pa Nova godina..koja će nadam se biti malo puno više bolja od ove….heh..e pa želim vam svima sretan i radostan Božić…i provedite ga najljepše kako možete…
nadam se da ću i ja…ma moram..hehe
eto šta da vam još kažem? Praznici su..
pomalo mi je dosadno, nemam šta pametnog za radit…
samo zezancija… al ma, dobro je i to kad bolje promislim…heh…
ovaj moj naslov..hmm..možda i ima neku vezu..mislim da nije bez veze napisano..hehhe…ali tko će znati… eh da..ovo vam moram ispričati..bila sam u subotu sa Nonom,
Valle i Tenom na klizanju i sad nama se nije više dalo klizat..bile smo gladne pa smo otišle po kokice..
Kaže Nona ona časti..ajde dobro..dala Nona Teni da ode kupit kokice za 5 kn, a Tena smota kupila za 10
I sad kaže Nona pred onim tamo čovjekom što prodaje: Pa daj Teno, sad neću imati sutra za kruh..
A čovjek se smije.. a Nonu normalno sram sad i kaže ona: Maaa šalim se, znate imam vam ja novaca..
Hehe.. A ja Noni: a daj šta sereš, ajmo mi odavde dok nas nisi još gore osramotila..hhe..I sad šećemo mi po gradu i pojele kokice, ali još smo gladne pa smo išle po još..hhe..
Sad ja častim..lol..Otišle mi opet do tog istog čovjeka a njemu već podne kad nas je vidio..(samo doćaravam)hheehe
I sad došle mi do njega a Valle krepava od smijeha, a Nona je ovaj put šutila..čudo..heh..A Tena Noni: Šta je Nona, maca popapala jezik? A Nona: ma daj šuti, opet ću se osramotit..
I onda smo otišle i glupirale se po gradu..Dam se kladit da je taj čovjek mislio da smo pijane..Pa smijale smo se 100 na sat..hehe…evo..idem ja sad….Još jednom..Sretan Božić svima!!!
Volim vas sve.. Velika pussa Noni, braci Bokyju, Martini, Valle, Dori..bla bla bla…hehe...Novi post bit će za Novu godinu…Čitamo se…

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.