nedjelja, 16.03.2008.

Just give her a kiss worth dying for...



Htjela bi započet s jednom provalom...:

«Ja sam mala,
Pojest ću juhu,
A poslije toga
Hrenovku suhu...»

To je provalila Stjenka. To je zapravo pjesmica koju je pjevala dok su se kuhale hrenovke.

Mislim da bi bilo vrijeme za jedan opširan post. Al moram naglasit da je to teško izvedivo s obzirom na moje ograničene mentalne sposobnosti i nemogućnost da dugo ostanem koncentrirana. Da. Al na to ste se već trebali naviknut...


Pa da počnem s vikendom...

U subotu popodne smo Jožičica & ja išle u školu na prezentaciju faxova. Lik sa FER-a je bio nadasve jebozovan, tak da sam odlučila ić na prijamni za FER, što je iznimno obradovalo mog starog (*jer me za FER nagovara od 2. razreda...*).

Navečer je Jožičica slavila rođendan kod teniskih. Ne moram ni reć da sam se napila. Al nisam jako. Možda i jesam. Tko bi to znao. Nosila sam nove cipele (*čudno da nisam slomila nogu jer su visoke 8 i pol cm [mjerila sam, hehe]*). To je bilo bolno iskustvo – ujutro sam jedva stajala.
Anyway, nakon dugo vremena, zadovoljna sam vikendom. Bio je produktivan, oujea. I napokon sam došla do 30 (*znaju Matea & Marina o čemu pričam...*). Naravno, toga sam se sjetila tek ujutro, al nema veze. Proslavit ću to drugi vikend.
I poništila sam prokletstvo Buddhe, kak ja to nazivam, i baš sam bila happy. Bilo je i vrijeme.

Uglavnom, vikend je bio baš lijep. Bilo bi lijepo ponovit ga.


Popodne sam bila Marinom na kavi. Bilo je baš simpatično. Naravno, nije prošlo bez prepričavanja vikenda i maturalca (*kojeg je jednostavno nemoguće zaboravit...*).


Još samo 3 dana škole. Tako malo, a tako puno.
Dobro da sam popodne u školi jer, naravno, danas nisam niš učila, a pišem 2 testa. Ak ne i više. Samo da izvučem pozitivno.


Sad mi se jede zelena salata, al sam prelijena da ju odem napravit. Možda poslije.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




E da (*ova slika me podsjetila*), uskoro idem vadit krv. Njam njam.


<< Arhiva >>