PJESMICE!!!

LJUBAV JE KAO DELFIN OBASJAN MJESEČINOM ŠTO SE
KUPA U BESKRAJNOJ TOPLINI TVOJIH OČIJU ZATO NIKAD,
NIKAD IH NEMOJ SKLOPITI JER KAŽU DA DELFINI UMIRU U
TAMI!!!



Kad gledaš potok,gledaš sebe, svoju dušu i oči
kad pogledaš s očima ugledat ćeš srce i mene u njemu.

Nikad nikom ne reci gdje te boli.
Nikad nikom ne reci koga tvoje srce voli,
jer ljudi su zli ranit će te tamo gdje te boli i uzeti
onoga koga ti srce najviše voli!!

Prijateljstvo je zvjezda koja nebo krasi
TREBAŠ JE ČUVATI DA SE NE UGASI!!!


Na bunaru zlatna čaša,
u toj čaši ljubav naša,
tko razbije zlatnu čašu razbit će i ljubav našu!!




MARIJA JE BILA KRALJICA LJEPOTE A TI BUDI KRALJICA DOBROTE!!!

Prijateljstwo je zlatna žica,prekinut se dade nastavit se može ali kvar ostane!!

Voljela sam tebe,
voljela sam tvoj sjaj,
voljela sam tebe
i nikog više znaj!!

Nemoj se zaljubiti jer ljubav nije za đaka,
za đaka je svjet kad dobije 5


ČOVJEK NIJE NIŠTA DRUGO VEĆ SJENA NJEGOVIH DJELA!!

Zbog ljubavi
se suze liju,
Zbog ljubavi se
bitke biju,
Zbog ljubavi
zora rudi,
Zbog ljubavi
ŽIVE LJUDI!!



POSLIJE KIŠE.......
DUGA
POSLIJE TEBE.......
TUGA
POSLIJE MENE.......
DRUGA!!

Muškarac je glumac,
glumi dok je s tobom,
kad svoje odglumi,
ljepo kaže.............ZBOGOM!!


Čovjek pati dok ne shvati,
a kad shvati opet pati.
jer je shvatio da je
uzalud patio...





12.11.2008. u 19:00 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

svašta po malo

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
(URL?=http://www.slike.hr.

NEŠTO O MENI!!

zovem se -----
moji najbolji me zovu ----
živim u ------- naj gradu
rođena:-.-.
mjesto rođenja:Rijeka
živim sa ----- i ----
imam dečka-zove se ----
pravi KOMAD!!
moje naj frendice: -------,--------,-----,------
idem u ----razred srednje šk.
jako čudan smijer ha ha ha ha...
slušam sve osim opere... yes

POLA DUŠE,POLA SRCA
dobro mi izgledaš
i čini se ozdravljaš
ma neka ti krene,
daleko od mene,
da ne znaš da propadam

više me ne trebaš
kad prođeš ne pozdravljaš
a svemir je bio,u oku tvome,
to ne dam nikome...

na pola duše živim ja,
tu pokidat´ se nema šta
na pola srca još sam njen,
a na pola umirem

nemaš što vidjeti,
produži,ne zastani
u meni led,i mećave viju
i jesenje kiše liju


BOŽE BRANI JE OD ZLA
ona ima oči
koje znaju moje tajne sve
moje tuge sve i moje nemire

ona ima ruke
i u njima svemir čitavi
u tom zagrljaju mogu umrijeti

bože meni tako malo treba
ispod ovog svetog neba
topla postelja i njena oka dva

šalji anđele čuvare svoje
jer je duša duše moje
brani je od zla
bože,kad ne mogu ja

u _ _ _ kad ne mogu ja
bože,brani je od zla

i na njima okus trešanja
koje niko ne zna ljubit´ kao ja
koje niko ne zna ljubit´kao ja


ČOVJEK JE NAJSAVRŠENIJE
LJUDSKO BIĆE KOJE
MOŽE NAPRAVITI
SVAKA BUDALA!!