Evo meeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

evo da ja napišem nešto novo....u zadnje vrijeme mi je katastrofa...ne znam što da napravim? jedino što mi je dobro to što imam dečka i prijateljice. dečka imam već 8 mjeseci i jako sam sretna s njim ali moji roditelji i nisu baš oduševljeni. jako volim tog dečka a mama i tata mi brane da idem s njim.kada rečem da ja nemam ništa s njim neko uvijek nešto oda i zasere,ne znam što da napravim. ako itko pročita ovaj post naka mi ostavi komentar i neki savjet što da napravim. što se tiče škole moglo bi se reć da je tako-tako. jedino mi je super to što idem na praksu i što mi je odlično tamo. to je to!! kisskiss

19.10.2008. u 17:08 | 28 Komentara | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

svašta po malo

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
(URL?=http://www.slike.hr.

NEŠTO O MENI!!

zovem se -----
moji najbolji me zovu ----
živim u ------- naj gradu
rođena:-.-.
mjesto rođenja:Rijeka
živim sa ----- i ----
imam dečka-zove se ----
pravi KOMAD!!
moje naj frendice: -------,--------,-----,------
idem u ----razred srednje šk.
jako čudan smijer ha ha ha ha...
slušam sve osim opere... yes

POLA DUŠE,POLA SRCA
dobro mi izgledaš
i čini se ozdravljaš
ma neka ti krene,
daleko od mene,
da ne znaš da propadam

više me ne trebaš
kad prođeš ne pozdravljaš
a svemir je bio,u oku tvome,
to ne dam nikome...

na pola duše živim ja,
tu pokidat´ se nema šta
na pola srca još sam njen,
a na pola umirem

nemaš što vidjeti,
produži,ne zastani
u meni led,i mećave viju
i jesenje kiše liju


BOŽE BRANI JE OD ZLA
ona ima oči
koje znaju moje tajne sve
moje tuge sve i moje nemire

ona ima ruke
i u njima svemir čitavi
u tom zagrljaju mogu umrijeti

bože meni tako malo treba
ispod ovog svetog neba
topla postelja i njena oka dva

šalji anđele čuvare svoje
jer je duša duše moje
brani je od zla
bože,kad ne mogu ja

u _ _ _ kad ne mogu ja
bože,brani je od zla

i na njima okus trešanja
koje niko ne zna ljubit´ kao ja
koje niko ne zna ljubit´kao ja


ČOVJEK JE NAJSAVRŠENIJE
LJUDSKO BIĆE KOJE
MOŽE NAPRAVITI
SVAKA BUDALA!!