četvrtak, 05.04.2012.

spring!

hvala bogu da ima sunca, diglo me iz mrtvih. probija me ta zimska depresija, fuj! ako niste znale, zaista postoji! manjak svjetlosti, pogotovo sunceve, smanjuje proizvodnju serotonina, koji je zapravo hormon srece. i onda kad nema sunca, ljudi su tuzni. zato se tam u skandinaviji gore ekipa tak masovno roka jer su svi u kurcu.
uglavnom, ja sam jako sretna cim ima sunca, a jos sretnija kad vidim 53,5kg na vagi, kao danas ujutro. znaci da ipak jedem dobro, jer se bediram vec par tjedana kako ne mogu gram skinut.
utorak i srijedu sam jela normalno tak da se ne brinete, a od danas do nedjelje sam samo na limunu,jabukama i mozda nekom povrcu ili komadu piletine. nema mi staraca doma pa hocu smrsavit koliko je to moguce. i rokam zeleni caj i kavice!
i STVARNO sam odlicno. ne morate se brinut. kad budem lose, znat cete. a s obzirom kak ide, sve je super i stvarno sam odlicno i ne osjecam se malaksalo niti jadno. :)

cetvrtak, 5.4.
2 jabuke, litra zelenog caja, nekoliko limuna s vodom (pospjesuje mrsavljenje), pecivo, 2 tosta sa dimljenom sunkom, jušna žlica tjestenine i povrce s komadicima piletine (ta tjestenina i povrce s piletinom sveukupno velicine dlana, bez prstiju)
dosta sam jela, a i navecer sam pila vino sa frendovima i popila sam litru solo i ubila sam se ko krava, haha. divno. nabijam kalorije s alkoholom, preloše.


petak, 6.4.
danas sam mamurna, tak da sam do sad pojela pola jabuke i ne mogu jesti jer mi je zlo od jucerasnjeg vina. pojest cu malo povrca istog od jucer, bez tjestenine, i pit limun i zeleni caj.


subota, 7.4.
bila sam kod bake na rucku, jela sam kuhano povrce i jebiga komad mesa jako masnog..znate kako bake kuhaju -.- popila sam salicu zelenog caja, i doma sam jela voce i neko povrce u umaku isto, solo.


nedjelja, 8.4. opet kod bake na rucku, ovaj put malo vise kcal nego jucer AAAAAA A TAKO MI JE DOBRO KRENULO JEBOTE!!! i popodne neko voce i nista, barem briem.


ponedjeljak, 9.4.
zadnji dan praznika, super. pojela sam bakine cokolade, necu ni reci koliko kcal imaju. rucala sam peceni krumpir narezan na trokute, nekih 7,8 komada manjih i gro salate uz to. i navecer U JEBENIH 10 je buraz isao jest i bila sam gro gladna i napravio mi je 2 JEBENA SENDVICA SA MAJONEZOM, EEEEEEEEEEJ!!!!!! jebem si mater sad!!!! i vrecicu saltasa. super sam. jebote. -.-


utorak, 10.4.
isla sam se vagat, bas da vidim kolko sam dobila zbog ovih sendvica mrtvih. i imala sam pola kile manje. NE ZNAM KAK. sad imam 52,5kg. i cijeli dan sam sretna zbog toga. sad si razmisljam, koliko bih imala kg da nisam pojela te sendvice i da sam se pokakala? pa sigurno 51. al dobro, kad sam prozdrljiva kujetina, tak mi i treba. danas sam pojela pola jabuke, vise nisam mogla, i za rucak varivo od mahuna, valjda ce me to potjerat na wc, i snitu kruha sa salamom. ZNAM, nije mi trebalo. to je to za danas!!


13:17 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.